|
|
|
|---|---|
|
Har letat på nätet men hittar mest info och bilder på dem, skulle va kul å se lite filmer också , nån som vet några bra länkar ? NÄR ALLT KOMMER EMOT DIG KÖR DU PÅ FEL SIDA AV VÄGEN! | |
|
Jag har en film på min B6 3,5 2D utan kat. 250 km/h mätarfart iallafall :) Dock på VHS, så om ngn vill hjälpa mig att digitalisera den lånar jag gärna ut den. Bilder på den: Länk |
|
|
Vore väldigt skoj om du kan ordna det , kul å se hur dem går , har ju bara läst å hört mest om dem. NÄR ALLT KOMMER EMOT DIG KÖR DU PÅ FEL SIDA AV VÄGEN! |
|
| Håller med Gustav, det är en rackarns bil till att gå. Jag saknar min faktiskt! | |
|
Definitionen av busbil :) Den utan kat hade 346 Nm i vrid om jag inte minns fel, det känns i en E30! |
|
|
Definitionen av busbil :) Den utan kat hade 346 Nm i vrid om jag inte minns fel, det känns i en E30! |
|
|
Är det den röda ni pratar om? Den vore kul att se lite film på, såg den senast på Mantorp i sommras, f*n vad den gick. Fast den är ju ingen vanlig Alpina, den är ju även duktigt trimmad. Det var även att reportage om den i bilsport, tror det var förra året, någon som vet om han finns på forumet??? /Richard |
|
|
Var nog allmänt menat fattade jag det som. Den röda går bra ja. Sitter en 745 motor i den med dubbelturbo. Vet ej om han finns på forumet. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.