|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har vanliga "BMW Business CD"-stereon (som följer med komf-paket) till min 325i 2003a (e46 sedan). Saknar ljudet som jag hade i min förra 325ti 2002a, den hade HiFi-paketet och jag tycker att det är stor skillnad i ljudkvalitet. Någon som vet om det går att uppgradera på något sätt? Jag är verkligen inte någon bilstereobyggare själv så jag behöver kunna få det gjort någonstans, t ex hos bmw om de gör sånt nånstans. Eller ska man ta en annan lösning i ett sånt här läge? | |
|
BUMP!!! Tycker det är rent otroligt att ingen har ett svar på denna fråga!? Kanske denna tråd har fallit i glömska så ja måste ju lyfta den till dagens ljus igen då ja oxå ställer samma fråga...nån måste väl ändå ha någon kunskap om detta??? =) Mvh |
|
| Rekomenderar inte att du lämnar in detta hos BMW, kan du inte göra detta själv så lämna in till nån som bygger bilstero, ett framsystem för 1,5+ett slutsteg för ca 1000(eller om du bara byter ut högtalarna till en början) är mycket bättre än hifi | |
|
Mycket mer prisvärt/bättre att låta ett proffs bygga in eftermarknadsprylar istället för BMW´s HiFi... Mvh |
|
| Bmws hifisystem är ett skämt. Behåll huvudenhten (som är helt ok) och släng allt annat. | |
|
Det BMW har att erbjuda är en sound modul med 8 högtalare och förstärkare Reservdelspris 8670:- arbete 3813:-. Detta får man en del eftermarknadsprylar för =) Synd bara att de inte går att få ut tre lågnivå-kablar från huvudenhetern Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.