AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
835

Uppgradera 325i 2003 orginalstereo till HiFi-paketet eller motsv

Hej!

Jag har vanliga "BMW Business CD"-stereon (som följer med komf-paket) till min 325i 2003a (e46 sedan).
Saknar ljudet som jag hade i min förra 325ti 2002a, den hade HiFi-paketet och jag tycker att det är stor skillnad i ljudkvalitet.

Någon som vet om det går att uppgradera på något sätt? Jag är verkligen inte någon bilstereobyggare själv så jag behöver kunna få det gjort någonstans, t ex hos bmw om de gör sånt nånstans.

Eller ska man ta en annan lösning i ett sånt här läge?
Visa användare
342
AndreasN.
330DA Touring M-sport -04
320i Touring -89
BUMP!!!

Tycker det är rent otroligt att ingen har ett svar på denna fråga!?

Kanske denna tråd har fallit i glömska så ja måste ju lyfta den till dagens ljus igen då ja oxå ställer samma fråga...nån måste väl ändå ha någon kunskap om detta??? =)

Mvh
Ty
93
Tyng
320da F30 2012
M3 E36 Cab 1997
Rekomenderar inte att du lämnar in detta hos BMW, kan du inte göra detta själv så lämna in till nån som bygger bilstero, ett framsystem för 1,5+ett slutsteg för ca 1000(eller om du bara byter ut högtalarna till en början) är mycket bättre än hifi
Visa användare
8.958
rob_t_j72
XC70 D4 2015
Mycket mer prisvärt/bättre att låta ett proffs bygga in eftermarknadsprylar istället för BMW´s HiFi...

Mvh
er
13
erikm
540 Touring
Bmws hifisystem är ett skämt. Behåll huvudenhten (som är helt ok) och släng allt annat.
Visa användare
342
AndreasN.
330DA Touring M-sport -04
320i Touring -89
Det BMW har att erbjuda är en sound modul med 8 högtalare och förstärkare

Reservdelspris 8670:- arbete 3813:-.

Detta får man en del eftermarknadsprylar för =) Synd bara att de inte går att få ut tre lågnivå-kablar från huvudenhetern

Mvh
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.