AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
753

Kommer E36:orna att sjunka i pris?

Hej!
Jag ska köpa en E36 kaross snart/325i och därför undrar jag va priserna kommer att ligga på under´-04.
Är det smartare att importera eller kanske kan man hitta en likvärdig 325:a till samma pris här i Sthlm?
nu är inte jag någon expert på ämnet! men en fin 325:a coupe finns ju att få för allt mellan 50 - 90? beroende på miltal, årsmodell och utrustning! skall man inte lägga mer än säg 60-65 så undrar jag om det är lönt att importera, om det inte rör sig om en bil som är RIKTIGT fin och fräsch...finns många fina 325 e36 här hemma, om du sen nöjer dig med en sedan så faller priset lite redan där...

jag skulle vilja påstå att det inte är lönt, om du inte börjar röra dig närmare 100 laxar! men är det en lite speciellare modell, typ individual eller något sånt så kan det ju vara ide att tänka på import!

BMW, Bayerische Motoren Werke
ja
1.770
jaken
V70 D5 AWD Polestar
Det kommer väl en ny 3-serie snart, vilket borde betyda att E36 svalnar ytterligare. Tycker dessutom att det är många på sista tiden som säger sig ha svårt att få sålt sina E36:or. Pruta hårt!
TobbeBMW
E36:an är enligt mej den snyggatse BMW:n som existerat, bara bra om dom sjunker i pris, då kan jag köpa en nyare snart till en rimlig peng :-)
Ja e36:orna börjar gå ur sig. spelar ingen roll om man har en 99:a lr 91:a för det är ju samma kaross. Fast en kanon bil är det ju.

"OM MAN SMÄLLER BLIR DE LÄRO-PENGAR Å STENSKOTT"
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.