|
|
|
|---|---|
|
Jag såg den nya M5:an E60 maskad på vägen mellan Örebro o Skövde igår... REJÄLT maskad var den, men M5 sidospeglar och X antal pipor bak, samt MEGAantenn och ledbil med samma antenn avslöjade det hela :) Tog febrilt foto med mobilens inbyggda kamera, men tyvärr är denna något begränsad... kul var det iaf :) Vi körde upp så vi låg ca 8m bakom en längre sträcka, och man märkte att de blev lite nervösa, o ville vi skulle köra om osv :) Jag vill ha en sådan!!!! Är jag en DÅLIG människa då??? :) Det ryktas ju om att den ska få en liten trevlig V10... Börjar sakteligen smälta BMW:s nya formspråk, nya Touringen är ju brutalt snygg! Dags att börja spara... :( gocreate | |
|
Lite märkligt tycker jag. Den har ju skådats på ringen nästan utan maskering! Ryktas? Det är ingen tvivel om att det blir en V10 på minst 500 hästar :) //Thorssa |
|
|
Jag har iaf inte hört ngt definitivt om motorn... 8 såväl som 10 på tapeten. I vilket fall som helt tror jag det blir ett RIKTIGT as till bil... VILL HA! gocreate |
|
|
Det senaste jag har hört är V10 med 535hk. Det går även rykten om en M5 LeMans med drygt 800 hästar! Nja, den kommer inte vara till salu ;) /Manray/ |
|
|
Vilken tid var det? De brukar ta Kielfärjan från Göteborg, tänkte att man kanske skulle ner och kolla in vad som rullar ombord ikväll... Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
M5board.com är en bra sida om man vill läsa om kommande modeller. Det händer att BMW själva går in och svarar på inlägg faktiskt! //Thorssa |
|
m_johan |
gocreate : men se till att lägga upp de där bilderna då? vi vill se!!! |
|
m_johan: Sry, som jag skrev är min kamera i telefonen gravt begränsad... går knappt att urskilja att det var en maskad M5:a :( Annars hade jag sålt bilderna direkt o varit rik nu o köpt mig en fetare bil :) gocreate |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.