AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
839

M5 E60 spottad

go
47
gocreate
BMW 540iA -97
Jag såg den nya M5:an E60 maskad på vägen mellan Örebro o Skövde igår... REJÄLT maskad var den, men M5 sidospeglar och X antal pipor bak, samt MEGAantenn och ledbil med samma antenn avslöjade det hela :) Tog febrilt foto med mobilens inbyggda kamera, men tyvärr är denna något begränsad... kul var det iaf :) Vi körde upp så vi låg ca 8m bakom en längre sträcka, och man märkte att de blev lite nervösa, o ville vi skulle köra om osv :) Jag vill ha en sådan!!!! Är jag en DÅLIG människa då??? :) Det ryktas ju om att den ska få en liten trevlig V10... Börjar sakteligen smälta BMW:s nya formspråk, nya Touringen är ju brutalt snygg! Dags att börja spara... :(

gocreate
Visa användare
1.981
Thorssa
Volvo V60 D4 AWD R-design -13
Lite märkligt tycker jag. Den har ju skådats på ringen nästan utan maskering! Ryktas? Det är ingen tvivel om att det blir en V10 på minst 500 hästar :)

//Thorssa
go
47
gocreate
BMW 540iA -97
Jag har iaf inte hört ngt definitivt om motorn... 8 såväl som 10 på tapeten. I vilket fall som helt tror jag det blir ett RIKTIGT as till bil... VILL HA!

gocreate
Det senaste jag har hört är V10 med 535hk. Det går även rykten om en M5 LeMans med drygt 800 hästar! Nja, den kommer inte vara till salu ;)

/Manray/
Visa användare
ProPro-medlem
10.954
ErikW
E28 520i - 85
E32 750iLA - 89
E92 325iA Coupé - 08
F11 530i Touring - 12
Vilken tid var det?
De brukar ta Kielfärjan från Göteborg, tänkte att man kanske skulle ner och kolla in vad som rullar ombord ikväll...

Erik

___
Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt!
Visa användare
1.981
Thorssa
Volvo V60 D4 AWD R-design -13
M5board.com är en bra sida om man vill läsa om kommande modeller. Det händer att BMW själva går in och svarar på inlägg faktiskt!

//Thorssa
m_johan
gocreate : men se till att lägga upp de där bilderna då? vi vill se!!!
go
47
gocreate
BMW 540iA -97
m_johan:

Sry, som jag skrev är min kamera i telefonen gravt begränsad... går knappt att urskilja att det var en maskad M5:a :( Annars hade jag sålt bilderna direkt o varit rik nu o köpt mig en fetare bil :)

gocreate
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.