|
|
|
|---|---|
| Hej har sett att det går att ta bort spärren på modellerna fram till 99 men är det någon som vet hur man kopplar bort spärren på TV´n i en 530td 02, så att man kan ha TV´n på när man kör | |
|
Du måste ha en annan tvmodul. |
|
|
Har sett på något USA-forum att man jobbat på detta, med mycket möda KAN det gå. Men till vilken nytta, eftersom bilden ändå kommer att vara kass när bilen rör sig, oavsett vad andra säger, eftersom signalförhållanden och reflexer skiftar från varje plats osv. Hur det påverkar trafiksäkerheten behöver väl knappast nämnas. Mitt råd bli nog: Skaffa en eller två skärmar och montera i tak eller nackstöd och kör DVD för passagerarna, ännu mera coolfaktor tror jag. FP |
|
| Ja det låter ju sunt...! Men ville kolla om det går kan ju vara skojj att tex kolla resultat på tex tv`n utan att stanna... Men en dvd låter ju fint. | |
|
Man behöver ingen annan TV modul. Kontakta tim@mobilecentre.co.uk i England och hänvisa till mig. De har lite olika adaptrar beroende på om du bara vill ta bort spärren eller om du vill koppla in en DVD också. Flera här på forumet har köpt där tidigare och är nöjda vad jag vet. /RS2 |
|
|
se... Länk |
|
|
Var förstiktig med www.bmw-modules.com i länken ovan. Det finns några tyska och österrikiska adaptarar som inte alls fungerar och kunder har inte ens fått de beställda produkterna förrän efter flera månader. Jag är inte helt säker men jag känner igen namnet ifrån BMW nav owners group på Yahoo där det funnits många missnöjda kunder och utifrån bilderna så ser de väldigt hemmagjorad ut. Min rekommendation är fortfarande att köpa någon av de mer välkännda produkterna som fått bra rekommendationer av andra samt att köpa dessa produkter ifrån ett "riktigt" registrerat företag som själva installerar och har en kundsupport. /RS2 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.