|
|
|
|---|---|
|
Hej, jag funderar på denna 540 iA Touring: Länk Tacksam för alla synpunkter gällande pris, säljaren, tips om vad som bör kollas extra noga på en sådan modell etc. Någon som kan tipsa om ett bra försäkringsbolag? Mvh | |
| Borde vara sv-såld för det där priset (tycker jag) | |
|
Hej Man bör väl numera kunna få faceliftade 530i tourings 01:or för runt 220 kkr så jag tror priset (269) är nog ganska normalt för en 540 touring. Beggade 540-köpare växer det inte på träd och ju äldre bilarna blir desto mindre blir prisdifferensen mellan 530 och 540, de kunder som är intresserade av just beggade E39 kombi går nog först o främst o kikar på de 6-cylindriga alternativen. Finns alltid en viktig driftskostnad aspekt att ta hänsyn till hos dessa kunder som inte finns hos nybils eller andrahands kunden. Allt nog, dock tycker jag det är skumt att inte DSC finns (som jag trodde var standard, men det kanske är felstavning). mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
|
DSC blev väl std på 540 från och med årsmodell 98...? /Simon |
|
|
simon_en: Visst är det väl så!? Vad tror du annars om priset...540 är väl inte sådär jättepopulära begagnade jämfört med 525/530 tex?? mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
|
Svårbedömt pris, känns spontant ganska ok. Om utrustning är std eller inte på tysksålda bilar kan man kolla på www.schwacke.de fö. /Simon |
|
|
Tack för informationen, ingen som har erfarenhet av säljaren? |
|
|
Tore27: Finns några länkar om firman: Länk Länk Länk Länk |
|
|
Tack - bra info på länkarna. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.