AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
938

Vart köper man - ANGEL EYES...

Visa användare
5
BADBOY
M3 coupe 94
Hej.

Vart kan man köpa lösa ringar som passar E36? Realcar hade slut på sina och skulle inte få hem nå mer!
-Daniel-
har själv till salu vita och blåa till e36

Visa användare
253
nysa81
130i M-Sport 9/2009
Om jag inte minns fel så har Länk
Kolla där!

Bob Marley and the Wailers
Praise Je Jah!!
m3_kosova
Hej Daniel.
Va har du för prsi för dom blå?

Mvh

Mitrovica Po Qka Mendove
Visa användare
5
BADBOY
M3 coupe 94
Det finns blå att köpa på realcar om du ringer... mod anpassad för e36 för 1200:-/par
Visa användare
371
Sharifhan
528iM E39 -00
520i E39 -98
Realcars är inte så bra, har jag hört. Det var en kille här på forumet som fick byta sina 2ggr och lämnade tillbaks dem till slut...

BMW 4ever
Visa användare
371
Sharifhan
528iM E39 -00
520i E39 -98
Man kan iof förbättra sina Angel eyes om de lyser svagt. Bara det går att byta ljuskällan på ringarna till bättre och starkare. Man kan ju sällan komma upp i samma nivå med "original Angels eyes", som har ju en glödlampa på 10W, fiberoptik och noga anpassad reflektor, men ett par starka dioder kan göra mkt.

Då kan man i princip köpa vilka billiga ringar som helst och sen fixa in dit superstarka dioder från OATLEY ELECTRONICS: Länk. Bara de leder ljuset bra så att den sprids jämt.

Är det nån som har köpt och snstallerat Angel eyes från Sanituning? Vad är det för ljuskälla där? Är det är fiberoptik?

BMW 4ever
Dark Rider
Ja ha köpt ringar från Sani för 79Euro å dom levereras med ringar plus fiberoptikkablar.Men de passar ju EJ på e36 med flera så de ä ba å ta fram dremeln å kapa å köpa dioder från laseroptronix (svensk sida funkar mycke bra) å motstånd å pillla dit sen så funka de bra inte på ljusa dan men men

Bil´n min: Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.