|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
V12 LeMans |
Jag tycker också vit kulör passar på en prestanda-BMW , kör själv en 540e34 i vitt med M53.8-fälgar och med svart(original) nedankant på sidor och front . En e38 passar också bra i alpinweissII om man har tröttnat på svart , grått mm . |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Porsches GTR3RS finns bara i vitt /blå och Vit /röd kombination så nån trend är väl pågång, tillbaka till 80-talet??? ///MVH Hasso Länk |
|
328 johan!! Visst var den läcker?? Men mitt pengaförnuft sa nej, så jag valde en blå i stället. M-POWER! Letar Sportavgas o Fälgar Länk |
|
|
Ge det ett par år och ni ska se att vitt kommer vara "modernt" som färg på prestandabilar igen! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
VITM5, välkommen till forumet och grattis till mycket fin bil! Vet inte om det är din jag sett på stan (sthlm) men måste säga att m5 gör sig bra i vitt. Visst kommer den vita färgen tilbaka. Men en 645 i vitt? Njae... Banglesbilarna gör sig bäst i mörka färger med alla sina vinklar och vrår. Dock var ju gamla 6-serien en skönhet i vitt. My Bimmer is my mistress |
|
|
Tycker vita M3/M5 är toksnygga! Som sagt i staterna är vit en otroligt populär färg och jag tror att den är på ingång i Europa också, kanske inte sådär jättesnart men ge det ett par år så. Ska defenitivt ta mig en funderare på en vit E46 M3 när jag har vunnit på lotto! =) |
|
|
Jag har oerhört svårt för vita bilar, men M5 och M3 ser riktigt coola ut i vitt. Californien bilarna är ju otroligt fräna. Bra val! --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" |
|
|
Prestandabilar o lyxbilar är ofta vita i asien. Särskilt Japan!! M-POWER! Letar Sportavgas o Fälgar Länk |
|
|
Jag har inget emot vita bilar, ok i början av 90talet blev det väl lite väl mkt då nästan alla bilar var vit eller röd. Men nu har man nästan tröttnat på alla dessa metallic bilar, tycker en välpolerad vit eller röd bil är riktigt snygg nu för tiden. Dock inte så förtjust i mörkröda bilar typ vinröd. |
|
Sandro |
Superclean! Vit är ju statusfärgen nummer 1. Även om jag själv är svag för blåa bimmers.. Silverstone Metallic speciellt. |
|
Riktigt snygg. Passar utmärkt i den färgen. mvh/Richard Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! ;) |
|
| Provkörde en sprillans ny Subaru (jo, jag vet!) häromveckan med vit METALLIC - inte så dumt, faktiskt. Tror absolut att vitt är på väg tillbaka. | |
| Jag har väldigt svårt för vitt, och tycker inte heller att M5 gör sig i färgen. Mode spelar ingen roll, i mina ögon kommer inte vitt att bli snyggare för att det är "inne". | |
|
tjena, undrar bara om det finns flera vita M5:or i Svedala. Börjar ditt regnr på H? Det stod nämligen en sån på en bilaffär i luleå för nått år sen. tyckte den var kool i den färgen och inte svart/blå som alla andra ha de/benke-med e21 abstinens |
|
|
Hej Bert? Jag åkte bakom dig på hertigkarlalle` (i Torsdags tror jag.) Jag måste säga att den såg ruskigt fin ut och jag tycker den vita färgen gav bilen ett mycket exlusivt intryck, förutom respekten som en m5 alltid ger. trevligt val av både bil och färg. Vad tyckte du om mina bakljus? Vi stog bredvid varandra i stoppljuset efter svartån, jag tog höger mot södra station efter tunneln :)... Just det den röda...! Skämt och sidor... jag förstår om du är lite mer rädd om bilen än vad jag är om min. vi syns säkert fler gånger. lite avis är jag allt. |
|
| stämmer bra det benke, den fanns i Luleå. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.