|
|
|
|---|---|
|
Nån som har köpt lumma front och Gt vinge från Dns trading?? Hur var pasformen? Turbo Power | |
\\\M 325i ZENDER/// |
säger så här jag köper inget mer därifrån... Projekt trippel xXx i gång. |
|
tjenare E30 fronten på "noname" verkar vara en med rejäl stuk . hur är passformen på M3 E36 Fronten? jag vill att alla som köpt därifrån säger hur passformen är??........ //////MVH Beemer Folk! |
|
*Henke* |
Jag köpte Carzone fronten där och den passade hur bra som hellst. Han som jag pratade med var hur trevlig som hellst tog ett tag innan jag fick fronten men det var det värt... |
|
Köpte en GT dubbel vinge därifrån. Kostade 2000:- fast man måste putsa en del på den innan man lackar den.. Ser riktigt bra ut nu. Bra passform... Köper hellre en hos DNS trading än hos BMW som tog 10.000:- senast jag kollade.. Köpte även ögonlock därifrån. Hyfsad passform men man får pilla lite med dem innan man slänger på den. Allt köpt under "No Name" produkter.. MVH Jimmy |
|
\\\M 325i ZENDER/// |
kanske ska förklara:när jag köper något vill jag att d ska passa utan att behöva putsa...carzone fungera kanon med noname e farligare... Projekt trippel xXx i gång. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.