|
|
|
|---|---|
|
Bara av ren nyfikenhet? Vilken färg på bil och klädsel föredrar ni på en M5 E39? Nipply | |
|
Mora metallic med Champagne soft nappa(kanske med Sepia piping) och Poplar träpaneler. Eller kanske Petrol Mica metallic med samma inredning som ovan fast utan piping. Eller varför inte Avusblå metallic med Champagne/svart bicolor? Finns så otroligt många läckra kombinationer :) Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Titansilver med helsvart skinn och trä. |
|
|
Det fanns enindividual Imolaröd M5a här i GBG. Den hade komfortstolarna med Benvitt och Turkoust skinn i. Det Var nog den FULASTE kombinationen jag nånsinn sett. Men den jag föredrar är klart carbonsvart med cremeläder. M-POWER! Letar Sportavgas o Fälgar Länk |
|
| Vit såklart :-) | |
| Le Mans Blå med caramell inredningen även om silverstone är jäkligt läcker men inte till den le mans blåa | |
V12 LeMans |
röd med svart mocca-klädsel |
| Lemans blå med svart+blå skinn klädsel | |
|
SKulle nog föredra en silver med det 2 delade skinnet silver/svart o aluminium paneler men det e ju ja det! spartanskt ska det va =) Herr Ober, ein Autobahn bitte! |
|
|
carbon svart med svart/grå sport, skinn. samt alu inredning. Trä inredning kan man ha i 7 eller någon "libanon mercedes" hade' " Varför bara ha 1 st, när man kan ha 2 st" Macc |
|
|
Kalle, Jag har sagt det förr, du och jag delar smak. Mora-metallic med någon vacker champagnefärgad skinnklädsel slår det mesta. :-) MVH, E38B12 |
|
|
E38B12, Tja, det verkar inte bättre! Knappast första gången :) Mycket smakfull smak du har! ;-) Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Kul att höra allas åsikter! Jag skulle inte ha något imot någon av dessa kombinationer... Själv har jag en carbonsvart med Caramell nappa, sportstolar. Jag har träpaneler vilket jag var skeptisk till från början men helt klart ändrat uppfattning om. Ihop med skinnet så gör det sig rätt! Nipply |
|
|
Estorilblå-svart skinn ej Heritage, Svart trä, Shadowline så görs sig M5:an bäst. Mvh Stephan |
|
Buspelle |
Le Mans blå och svart skinn om det ska vara standardfärger, annars är estorilblå faktiskt ännu snyggare och det är för övrigt inte fel med ljust skinn heller, men då får det bli individual för caramell-färgen är inte snygg, utan det ska vara beige eller champagne i så fall. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.