|
|
|
|---|---|
| Behöver ny framruta till bilen. Har bara trafikförsäkring så att ta det genom förs.bolaget är bara att glömma. Kan (bör) man köpa en på skroten el dyl. Eller ska man satsa på en helt ny? | |
|
Köp en ny om du har råd, annars köp en på skroten. En ruta på skroten kostar väl ca 700 - 1200. Ny tror jag kostar ca: 2500 - 3000 Mvh Hawar |
|
| en ruta på skroten kostar 200 i malmö iaf... | |
|
Oj, det var billigt... Jag ringde BMW idag och kollade om en ny ruta, Grön kant: 2386:- Helt klar: 2200:- För en E36 Sedan. |
|
|
Har för mig att rutan är limmad på E36 så det borde bli rätt så knivigt o plocka ut en sån....i ett stycke:-) Satsa på en ny ruta..... "Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de" |
|
|
Dawwe: det var de jag trodde hmmm... Men om det finns på skroten som henke säger så borde det väl gå???? Vill inte att min snålhet ska bekosta min säkerhet. Skullen en ruta från skroten på något sätt vara mindre "säker" än en ny? Förutsatt att rutan på skroten är hel? Annars får man väl snällt betala 2200:- +arbete :-( |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.