|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Nice sida! Intressant läsning även om man inte har / tänker köpa en 7er!! /Cronor |
|
Scheckheft |
Hej Efter sju bedrövelser och åtta sorger finns min sida nu på den rätta adressen: www.bmwe38.info Sidorna på Passagen kommer att finnas kvar i två veckor men därefter stänger jag mitt konto där Länk till nya webbplatsen: Länk Mvh Scheckheft ___ Länk |
|
Skulle satsa på www.gtasajtenuf.com om jag var dig, sveriges billigaste hosting. The one and only : don_salvatore87 Est. 1987 |
|
|
Skulle satsa på www.gtasajtenuf.com om jag var dig, sveriges billigaste hosting. The one and only : don_salvatore87 Est. 1987 |
|
|
Skulle satsa på www.gtasajtenuf.com om jag var dig, dom har otroligt billiga priser. The one and only : don_salvatore87 Est. 1987 |
|
Scheckheft |
Hej Alla ni som försökt komma in på min hemsida har säkert upptäckt att den inte fungerar just nu. Problem igen med webbhotellet. Jag kan inte ens själv komma in på servern för att uppdatera. Väntar nu på svar från webbhotellet. Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
|
Känns illa att inte ha tillgång till din sida Scheckheft Finns förklaringen här? Länk Livet är för kort för att köra diesel |
|
Scheckheft |
Hej Den förklaringen fick jag också. Flytt till ny server igår, la upp alla filer i förmiddags och - inget händer! Hur frustrerande som helst. Deras support är inte värd namnet. Snart flyttar jag allt till ett nytt webbhotell... . Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
|
Hallo Scheckheft, Bedrövligt att det blev sånt krångel med webbhotell. Har saknat din sida minst 25 gånger! //Lazze |
|
|
Sidan är väldigt bra att visa oinvigda vad en 7 serie är , jag har börjat gilla e38 an mer å mer efter ja spanat in sidan ! Kan du inte testa någon av de lite större och mer väletablerade webhostarna ? de brukar vara lite dyrare men mycket bättre. Just det du beskriver har jag varit med om så många gånger att man inte ens orkar läsa annonserna från alla småskuttar , de strular bara förr eller senare. Oförlåtligt att de inte har backup! pinsamt nog att de inte ens kör RAID , alla seriösa kör RAID och en krashad disk märks då inte alls då de byter ut den under drift. |
|
Scheckheft |
Så, nu ska det funka igen. Uppdateringar till veckan Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
|
Råkade se reklam för denna webhost Länk Verkar ju billigt å bra, men har ingen egen erfarenhet.. |
|
| Kan starkt rekommendera www.sajthotellet.com. Har fungerat förträffligt de två år jag varit ansluten där, snabba och billiga. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.