|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
Scheckheft |
Hej Nu har jag suttit i ca 2 månader för att knåpa ihop en svensk sida om E 38 modellen. Anledningen till detta är att jag saknade en översikt på svenska samt att vissa frågor ( typ: vad bör man tänka på..) återkommer ofta här på Autopower. Just nu finns hela webbplatsen på Passagen. Detta är högst temporärt och känns inte tillfredsställande. Tyvärr har mitt försök att aktivera ett konto hos webbmotell.se misslyckats. Företaget har tagit mina pengar men inte aktiverat mitt konto! Ingen svarar längre på vare sig mail eller telefon. Funderar på ett konto hos 99kronor.com Länk Någon som har erfarenhet av de? Tacksam för tips om andra seriösa och inte alltför dyra webbhotell. Jag vill också tacka Lazze, Soki och Powertoy som granskat sidorna och kommit med kommentarer. Ev. misstag/felaktigheter är mina. Huruvida det behövs en svensk sida om E38 vet jag inte. Det avgör ni. Så jag är tacksam för respons. Länk Mvh Scheckheft ___ Länk |
|
Snyggt jobbat Scheckheft!! /Erik |
|
|
Håller med Erik. /Johan |
|
|
Trevlig sida med mycket och bra info! Några omdömen om 99kronor.com kan du läsa här: Länk Verkar vara ett bra webhotell! Lycka till! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
| Snyggt och seriost! Val vart att laggas ut! Anvander egenweb som webhotell for min sida och det har fungerat bra for mig. | |
|
Bra o informativ sida, kul att det kommer ngt om enbart E38, ibland är det lite för mycket om E32. Mvh Daniel.g |
|
|
Trevlig sida , nästan så man blir e38 sugen :-) Det slår mig ännu en gång hur otroligt bekvämt och serverat vi svenska bmw ägare har det , massor rikligt illustrerade bra engelska sidor samt autopower.se och ett flertal andra svenska sidor. tror inte det är något annat märke som har så organiserade och tekniskt intreserade användare ? Min erfarenhet av 10 års internettande är att desto billigare och mindre webhotell desto större är risken att de konkursar/skalbolagar etc. iväg med pengarna. Läser man olika guider med webhotell såsom den i "Datormagazinet" blir man full i skratt då det varje månad dyker upp nya bolag som svampar och lika många försvinner , mig veterligen är slutkunden alltid sista fodringsägare och ingen jag känner har lyckats få tillbaka sina pengar från ett webhotell vid konkurs/nedläggning/likviditation osv. Så mitt råd är att välja ett lite större bolag som funnits iaf. minst 1 år , kan de presentera bokslut eller annat samt sin kreditvärdighet på sin hemsida är det iaf. föör mig ett plus. Lycka till med sidan Scheckheft ! 3G ger dig Cancer. |
|
Ras.mus |
Själv har jag goda erfarenheter av www.b-one.net Kostar 12:- i månaden plus typ 100 i startavgift. Sen tillkommer nån hundring om man ska ha ett domännamn, men det kommer man ju aldrig undan... |
|
Hej scheckheft Bra gjort alltid roligt att läsa om E38:an MVH Daniel |
|
|
Hej Scheckheft, En svensk E38-sida behövs definitivt, då frågorna om E38 ökar i samma takt som E32-ägarna övergår till E38 (nåja, inte alla). Jag tycker att du har lyckats mycket bra men din E38-site. Vad som fattas nu är ett bra webbhotell. Jag har engagerat några kompisar som är insatta i ämnet. Kanske kan bidra till något bra. // Lazze Länk |
|
|
Scheckheft, snyggt jobbat. Mycket bra info samlat på ett och samma ställle. Proffsig layout! "Stol-förvirringen" i min hjärna blev kristallklar! //Pedahl _______ Länk |
|
|
Scheckheft, Jag är mycket imponerad, antalet E38-sidor på webben är inte alltför många, och framförallt är de av din höga kvalitet väldigt få. Lycka till med uppdateringarna! MVH, E38B12 |
|
| Toppen Scheckheft snygg sida.Synd att det inte funkar med 99kronor.com.Jag har min hemsida insatt på en server i Luleå men den är inte så billig som den där men den är totalt reklambefriad.nåväl lycka till i fortsättningen. | |
|
Riktigt bra E38-sida!! Väldigt komplett! Mvh |
|
| Sheckheft: Mycket trevlig sida! alltid nice med e38. Jag har surfat runt sjukligt mycket efter e38sidor innan jag köpte min första 7:a för 2 månader sedan och jag tycker din sida innehöll all information man önskar, det enda jag skulle kunna tänka mig mer av på din sida vore mera bilder, men det kommer misstänker jag. Dina bilar såg verkligen fina ut men det verkar som att du inte har någon 7:a nu, vad står på? nåt nytt på gång som vi får se på din sida snart? Ang. webbhotell: har du kollat med de lokala webbhotellen, typ Interact eller Communique? Priset kanske går att förhandla med dem? annars har jag hört en del bra om box.se, kolla om det kan vara nåt. | |
Scheckheft |
Hej Tack för alla kommentarer och stöd! Webbplatsen kommer att utvecklas de närmaste veckorna. Prio 1 är dock att hitta ett nytt webbhotell. Ska bl a kontakta Communique. Paltman: fler bilder är på G, bl a byte av fönsterhiss. Just nu äger jag ingen E38. Mest troligt åker jag ner till Tyskland i april för att hämta upp en E38 eller E31. Kraven på min nästa bil är rätt höga så det kommer nog att ta lite tid innan jag hittar rätt exemplar. Mvh Scheckheft ___ Länk |
|
Scheckheft: Bra jobbat..Hoppas allt löser sig... "BMW make the world faster" |
|
|
Scheckheft, finns massor av webhotell. Vad jag såg på din sida använder du endast html och inget skriptspråk eller databas vilket innebär att det fungerar bra vilken teknisk plattform du än väljer. Kanske är denna länken till någon hjälp? Länk Vill du fråga något om webteknik generellt går det bra att dra ett mail så ska jag (förhoppningsvis kunna..:) ) svara. Bra jobbat! Lycka till i fortsättningen! /Simon |
|
Scheckheft |
Hej Uppdateringar på hemsidan: Läderrenovering (bildexempel), byte av fönsterhiss, E9 länkar Äntligen är bmwe38.info registrerad som domännamn. Väntar nu bara på att strulpellerna öppnar mitt konto så att jag flytta hela webbplatsen till en annan server... Mvh Scheckheft ___ Länk |
Scheckheft |
Hej Fler nyheter: har försökt lista importkostnaderna för E 38 modellen. Har utgått från Tysklandsimport. Bra att veta. Mvh Scheckheft ___ Länk |
|
Mycket bra! Känns som det är många timmar nedplöjt till förmån för oss lata stackare som inte orkar leta information själva : ) Keep up the good work!!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.