|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
fyy fan tobbe, den filmen var jävligt bra gjord, bra musikval osv. fortsätt i den stilen så kommer du att slå många filmdirektörer på fingrarna ;) Fikaträff i Umeå 7:e feb. Be there Länk |
|
|
Håller med alla andra!! Jävligt bra gjort Tobbe!!!! // Erik ---- Hellre 4wd än Fwd! :-) |
|
|
Micke O: Tack för att du la upp den på Touringklubben, nu kunde även jag ladda ner den! Tobias: Snyggt jobbat! Både jag och pärlan min tackar för äran att vara med i filmen...;–) Länk |
|
|
Sjysst film... vilken jädra abstinens efter vår och torr asfalt man fick nu. Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! |
|
|
Usch... Nu blev jag sådär upphetsad igen... Well done Toby!! Schnelle fart, Härliche fart. |
|
|
Tobias 320I-94: Bra filmat speciellt slutet av review 2003:)) MO: Tack för att du la upp den på siten Och vad jag längtar tills man kan ta ut bilen..... |
|
|
Tobbe: Mkt trevlig film som man kan titta på när suget blir för stort och man har lust att mer än torrköra sin ögonsten :) Kanske dags för en B10 film?! M V H Stephan |
|
|
Tack för all trevlig respons! :) Stephan: Ja helt klart! De förra filmningarna vart ju kassa p.g.a. dålig kamera :( Jäkligt synd så mkt som vi jobbade... Vi får ta en tidig morgon nu i vår å ladda lite :) Vi ses på putsträffen! :) Mvh Tobbe |
|
| Helt OK,för lite E38-or. | |
|
Tobbe: Bra film |
|
|
Fan gubbar! Jag har aldrig saknat min BMW lika mycket som nu... Underbar film! 4Cyl. - Inte för att man vill, utan för att man måste! |
|
|
Helt OK,för lite E38-or. Ny bild 18 Jan- Länk |
|
|
=) Ny bild 18 Jan- Länk |
|
|
Vad är det för bil som axar 0-230 km/h på slutet? den varjar göra 0-100 på ca 6 sekunder och 0-200 på ca 20 sekunder... 4Cyl. - Inte för att man vill, utan för att man måste! |
|
|
den verkar skulle det stå :-/ 4Cyl. - Inte för att man vill, utan för att man måste! |
|
|
Mugge: En fläktad barnvagnsexpress =) |
|
|
Mugge: En fläktad barnvagnsexpress =) |
|
|
Det ver en mycket bra sammansatt film... kommer det en längre verison?? |
|
|
Nej, det kommer tyvärr inte någon längre version :) Däremot så ska vi försöka filma så mycket som möjligt i år, så det blir en ännu bättre film nästa år ;) Mvh Tobbe |
|
|
Väcker liv i en gammal tråd. Vilka minnen... mkt bra BMW år 2003. :) __ Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.