|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
| Funkar ju inte!!! Hjälp snälla. Nu är jag duktigt sugen på att se filmen. Hur är den?? | |
|
Kommer snart på touringklubben! Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
-Daniel- |
Johan78 funkade bara fint för mig att få ner den har du nån ftp icq messenger etc eller kanske dc så kan jag kasta över den åt dig skriv ett inlägg här så ska jag ladda upp den |
|
Nu finns filmen för nerladdning även här ---> Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| mycket trevlig film | |
|
Trevlig film Tobias.....jag vill ha vår NU! Micke Olsson: Va bra....860kb/sek är bättre ;-) // Lazze Länk |
|
|
micke: helskön uppkoppling, nästan en mb i sekunden Fikaträff i Umeå 7:e feb. Be there Länk |
|
|
Måste instämma i den jublande kören åt Tobbe. Klockrent! :-) Och dom tre första minuterna är bäst:-)))) Du har alltså hittat Karlskronafilmen igen? Som sagt, skulle gärna vilja ha den. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
MVG till dig, Tobias! :)) Längtar redan som bara den efter våren och nästa träff! :) /Manray/ |
|
|
Det började med 31 min kvar åt mig. Och det funkade klockrent. =) MVH Morgan. Länk |
|
|
Underbart! Hade lätt köpt filmen om d behövts... Men d räckte inte att va me på Jönköpingsträffen för att få va me på videon. Ska satsa hårdare detta året=) Skönt att d finns goda människor som lägger tid på sådant här!!! Keep up the good work! M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Länk |
|
|
Hehe :) Tack alla att ni uppskattar den! Känns roligt :) Det ska bli snyggare å bättre filmer detta år! Tar ju lite tid att lära sig programmet ;) Micke Olsson: Trevligt initiativ att du la upp den på din sajt :) Jag och David kommer förövrigt på Träffen! Vi smekte upp 325an ordentligt igår *ler* Den blev faktiskt riktigt fin! Stämmer också som Jonasjonas säger att filmen hade premiär på Expert i Täby *ler* Ha det gott alla! Mvh Tobbe |
|
|
Mycket snyggt jobbat.. Credits. Två bilar är fler än en.. |
|
|
Måste instämma i all positiv kritik om filmen, ett gott betyg är att frugan kollade igenom hela filmen utan att se besvärad ut ; ) Hon tycker vi är lite tokiga men hon uppskattade filmen precis som jag! Snyggt jobbat Tobias och avslutnignen var klockren men fick verkligen ett sug efter att det skall bli vår! Johan S Chassinummer:3527066 www.bimmer.nu Länk sidan för Bmwtokar! |
|
|
håller med övriga skribenter i ärendet, riktigt bra jobbat. Man både längtar till våren och blir sugen på ett bra program till datorn :-) // CB. Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk |
|
|
Introt var asbra Tobbe! Du fick bildväxlingarna i rätt takt med musiken. Nu förstår jag bakgrunden till den klåda som håller dig vaken om natten. Apinan sprids i kustområden och via europavägarna. Den som en gång blifvit infekterad blir aldrig fullt återställd. Följdfråga; När plockar du upp mig med din B10 Bi-Turbo?? Mvh Kjelle |
|
|
Schysst film! Kommer att tänka på DTMPower filmerna när jag ser övergångarna som går i vitt. Hoppas på fler filmer från dig :) |
|
|
Härlig film ... Mycket bra Tobbe !! Längtar till våren .... |
|
|
Grymt!!! snyggt jobbat Tobbe!!! Bra syncat till musiken och allt... Fortsätt på det sättet!!! --- Min E30: Länk |
|
|
Stor Eloge till dig Tobias! Tyckte denna filmen var bättre än den som m5board hade satt ihop. Jag brukar mest bli ovän med redigeringsprogrammen. :) BMWCS Syd #05392 Sök först, fråga sen. Bitte! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.