|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Hejsan gott folk! =) Nu har man suttit uppe 4 kvällar på rad och redigerat film som en galning!!! Här kommer resultatet! Titta å njut! :) ftp://bmwpower:supersprint@www.hannus.net/bmwpower/BMWPower/Filmer/BMWPower Review 2003/ Ha det bra! Mvh Tobbe | |
|
Verkar inte funka, ens om man tar bort "www" från addressen.... :-/ Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Fungerar inte...ska jag verkligen ta med hela den textraden...? Om jag tar bort "bmwpower" i början, så får jag en fråga om lösenord... |
|
| Ahh...Kalle du är för snabb... | |
|
Funkar fint här. Tar ni med "Review 2003/" på raden under så funkar det. |
|
|
Japp funkar för mig med... |
|
|
Yes nu funkar det...bara 5 timmar kvar :)) Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Jag tar med allt...och får ett helt vitt fönster med beskedet " Passive mode not allowed on this server."... |
|
| Kan det vara att jag sitter på Mac...? | |
|
ufo, Osäker på hur man går till väga i macmiljö, men du måste avaktivera "Passive mode" på något vis, antingen i din FTP-klient eller om du kör web-browsern som FTP-klient. Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Stämmer nog som Kalle säger! Ska se om grabbarna på siten har lust att lägga upp filmen på sidan så man får lite snabbare uppkoppling :) Hur många timmar e de kvar nu Kalle? *ler* Mvh Tobbe |
|
|
Ingen med tex BBB som kan slänga upp en mirror ? Min bil: Länk |
|
|
Började nu å har 1 timme å 23 min kvar men det var 30 min alldeles nyss så vi får väl se hur lång tid det verkligen tar :-) // CB. Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk |
|
|
Jag började precis när jag skickade meddelandet.. så det är nog därför. Min bil: Länk |
|
|
Nu går det åt fel håll :-) 1 tim 41 min :-( // CB. Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk |
|
Agge |
Bra jobbat Tobias! Händer det något speciellt på slutet förresten? Kunde bara ladda ner 88 mb. //Agge |
|
Är det samma film som visas på Expert i Täby Centrum? Isf, trevlig rulle! :) /J |
|
|
1h 10min kvar, går i 22kb/s ;) /Manray/ |
|
|
Kanonfilm!!! Gillar speciellt första låtvalet ;) Bra jobbat! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Jisses vad sakta det går... 3,18 kb/sek 9,5 timmar!! Om någon kan skicka den till mig via icq så lägger jag upp den på touringklubben för nedladdning. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Här har ni en mirror, kanske inte den snabbaste Telia ADSL. ftp://bmwpower:power@heavynoice.mine.nu/ Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.