|
|
|
|---|---|
|
Vet ej om dessa bilder tidigare visats på autopower (hittade inga) men Touringen ser ut att bli väldigt lyckad! Länk Kolla in den fräcka bakdelen! Och den ser ju elegant ut från alla möjliga håll. | |
|
Den va riktigt najs!!.....Kanske skall börja spara till kontantinsatsen nu då:-))) OO=00=OO |
|
|
Gillar faktiskt combin mer än sedanen. Vilken omgång journalisten verkar ha fått! ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Har varit uppe minst 3 gånger tidigare. Z3C: Ja han fick sig en omgång. Någon som hört något om fortsättningen? Det polisanmäldes vad jag vet. |
|
|
530dA Touringen med Xdriven som kommer i mars borde vara optimal:) Asken |
|
| Jag har hört en del positiva kommentarer angående Xdrive och är själv nyfiken på hur det funkar i praktiken. Läste dagens lokala tidning och ser att BMW har premiärvisningen i helgen av BMW X3 med xDrive (extra Lördagsöppet kl 10.oo-15.oo). Kanske något man bör bekanta sig med och testa i helgen :)) | |
|
Lite mera bilder. I och för sig ingen touring men tyckte de var onödit att starta ännu en tråd Länk Länk Länk |
|
|
js_snicke: Och den tråden med de bilder du postade nu finns också redan sedan i förrgår! Jag skrev ju : "Vet ej om dessa bilder tidigare visats på autopower (hittade inga)" Frågor på det? |
|
| Ops, missa =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.