|
|
|
|---|---|
|
Hej! Nån som har tips på snygga 17-tummare till E39 till rimligt pris? Vill ha dim 8,5x17 med 235/45-17. Tacksam för förslag och var man hittar dem. | |
|
Hej. Själv köpte jag Schnitzer-kopior (8,5x17) på Gummihuset (www.gummihuset.se). Dom har även en del annat smått och gott till BMW, bl.a. kopia på nya M5 fälgen. Annars finns det en firma som heter Molway (www.molway.com) som också ett brett sortiment till BMW. PS: Om du köper fälgar på Gummihuset så rekommenderar jag att du köper dom utan däck. Jag (och även andra har jag hört) hade väldiga problem med balansering och vibrationer med däcken vid leverans. Däremot så nöjd med fälgarna. Lycka till: //Stefan. |
|
| Tack för tipset! Ja, jag har sett deras Schnitzerkopia. Riktigt snygg! Dom borde ju vara lite lättare att hålla snygga också, jämfört med Rondell, etc. RH har väl också en Schnitzerkopia? Såg en annonsbild i senaste Bilbörsen (annonstidningen). | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Kolla www.molway.com de har en sida för bara BMW har jag för mig. M-line kopia av parallelleker 65 är snygg har svartchromade sådana på min bil.Fast köpta från ett annat företag. Såg äkta vara 18 tum på en M5,a E39 var sedan såld på dom. Molway är en bra referenssida. Tog deras priser och gick till min däckhandlare, han såg inte vidare glad ut men det blev nästan samma pris. Hasso |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.