|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet om fälgarna från en e34 passar på en e39:a ?? Hälsningar Anders | |
-BeeMWe- |
Yesbox |
|
NEJ! E39 har större navhål än E34! Om du svarvar upp navhålet på fälgen passar de. Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Helt rätt som Johan säger. Tvärt om funkar OM man har centringsringar. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
-BeeMWe- |
Jaja sant :) |
-Daniel- |
hoppas rätta svaret han komma innan Anders köpte sig fälgar han inte kunde använda |
-BeeMWe- |
på 2 min så lär d va lugnt ^^ |
-Daniel- |
var ser man att det e 2 min mellan inläggen? |
|
Till vänster om inläggen står tiden: -BeeMWe- 865 st Igår 19:26 <------------------- Rapportera svaret Äger följande BMW: ---------------- 320 -87 Johan B 6137 st Igår 19:28 <------------------- Rapportera svaret Äger följande BMW: ---------------- 320i-99 e46 Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Hej Tack för svaren, har redan fälgarna dom sitter i dag på min 530. Mvh Anders |
|
-Daniel- |
vad är det för fälgar du har anders jag sitter själv och letar nya sommarfälgar till e34an |
Måsen |
Svarva upp hålen är inte att rekomendera, då måste man nämligen svarva bort en kant på fälgen. Risken är stor att fälgen blir "sladdrig". Det finns ju en anledning varför den sitter där... H MK |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.