AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
855

Den var då lik

Surfa runt lite och hitta det här
Länk
Trode de var en färdig bild på BMWs touring först, fick lova att titta riktigt noga för att se att de var en...
Går upp lite ibak, inga sidolister, ganska rund och "bullig" konstruktion... Är du säker på att den bara inte är maskerad som en Audi´?
Men den saknar ju Spielberg-fenan såklart...
Desutom så började jag asocierar med BMW då ja så grillen också. Bara en njure för lite
Visa användare
1.626
Hangaround
Audi V8 quattro -90
Med risk för att svära i kyrkan, men det där ser lovande ut. Bättre än det jag sett hittills, i alla fall. Blir två ganska starka designkarraktärer i klassen isf, 5:an och den A6-generationen. Ser för övrigt svårare ut att fixa ett acceptabelt extraljusmontage på den än vilken Beemer som helst :D

Sex på alla fyra, roligast så!
ro
559
ronte
116d -16
328i cab -98
Undra om inte likheten är lite väl slående för att vara "äkta", åtminstone är sidan och front OTROLIGT likt nya BMW 5:an. Saxad länk från annat inlägg:
Länk

Eller vad säger ni?

---
Always Diesel
Bra bilder ronte, första gången jag sett en E60 Touring omaskerad. Nu kommer något som jag aldrig trodde att jag skulle säga; kombiversionen är mindre ful än sedanen!
da
1.996
danielb
I4 M50 -24
Ska kanske inte kommentera AUDIs nya design här då de är av föga intresse för oss BMW-tokar ;-) Men jag tycker att deras nya designlinje med den här mastodont grillen påminner om ryska Mig-plan med insuget fram i nosen
Bakpartiet på E60 touring påminner mycket om nya E-klass kombi.

Först tyckte jag E60 var hopplöst ful. Nu tycker jag även den är hopplöst tråkig i designen. Finns inget tidslöst i linjerna som hos tex E39. Jag tror E60 kommer se mycket omodern ut om bara något år.
men bjorck, om den påminner om E-klass kombi så är dom ju på rätt spår, t.o.m. fenan kan man tåla när den sitter så undanskymd, får man bara lister på den så är BMW back in business :-)
Det största problemet med E60 är fronten tycker jag.

E-klass kombi tycker jag inte är särskilt snygg. Slätstruken. Ungefär som en japansk bil.
Kombibilar tycker jag verkar ha en tendens att bli aningens slätstrukna vad man än gör, den enda kombin som står ut i mängden är väl H1...
Vad är den där hajfenan till för då? Den ser ju inte ut att passa in direkt på bilen.
GPS, radio och sånt tror jag
Kan ju va de då, men vaför har man inte kunnat forma den lite bättre.
Minns inte vilken modell de var men den passa inte alls in utan såg ut som den typ var fastsatt med magnet.
Ända stället den passade in var i filmen "Hajen", varenda gång jag ser en E60 börjar jag nynna: "duh duh duh duhduhduh..." :-)
Visa användare
1.438
300+
M3 Coupé -94
håll med om att linjen under handtagen som går längs bilen och d platta dörrsidorna är E60 o att fälgarna är E65?
Audi hade dock snyggare placering av sidoblinkers än E60 (mer som E65)

Snyggt men inte eget...

M POWER- När du älskar att KÖRA!!!

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.