|
|
|
|---|---|
Cartén |
Jag funderar på att montera dit en H&R:s sänkningssats på min bil (328 Ci - 00). Ni som redan gjort det, hur upplever ni bilen efter monteringen? Blev den mycket stötigare, hårdare. Blev ni nöjda med "stuket" på bilen. Satsen jag ska montera är 30x15 mm (endast fjädrar). Mvh Cartén |
Cartén |
Ingen som monterat dessa???????? |
|
Hej! Jag hade monterat H&R fjädrar på en gammal E28 en gång i tiden...Tyckte dem var bra,lite stötigare naturligtvis men inte störande(tyckte jag då iaf). Tror det var en sänkning på 30mm(runt om) med dem jag hade. Mvh Janne. |
|
|
Jag har den sänkningen på min E39:a blir alldeles lagom tycker jag, och komforten nästan densamma. Det är också H&R. BMW CS #5206 |
|
| Jag satte H&R fjädrar + Bilstein Sprint på M5an, blev hur bra som hellst! Fast fjädring med väghållning som ett strykjärn men ändå lite komfort (såpass lite att det var tillräckligt mycket för mej iallafall). | |
rallyante |
Hej carten. jag har monterat samma sats som dig på min e46 sedan, den har sportchassie d,v,s detsamma som i coupen. har bara bra saker att säga om sänksatsen. komforten är snarlik men utseende & väghållning bli till det bättre. mvh/ Ante |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.