|
|
|
|---|---|
|
Mors.. Var inne hos en handlare igår & kikade på en Cosmossvart M3 coupe, E36:a 99:a. Fin bil...men jag tyckte helhetsintrycket var lite skevt... Ägaren hade satt på Klarglasblinkers runt om....och jag måste säga, (ursäkta ni som har dessa) att det var bland det fulaste jag sett... Kan tänka mig att dessa ser bra ut i en katalog..men INTE på en M-bil. Helt OK med vita original blinkers...men detta var...inte bra helt enkelt..såg ut som en Lexus bakifrån! *ryser* /K, (fortfarande med orange bakblinkers...) ;) | |
rallyante |
Instämmer lexusbakljus passar INTE på en BMW. mvh /Ante |
|
Klarglasblinkers i fronten ser mycket bra ut om man byter strålkastarglaset samtidigt (så de har jämnt slitage), strålkastarglasen är ju i klarglas... annars föredrar jag oranga framblinkers framför vanliga vita. Klarglas bak i lexusutförande passar inte alls på e36, sorry jag tycker verkligen inte det (till de som har det). Orginal röd/vita är snyggt bak. /Wille |
|
|
Håller med K. Det passar inte till en M-modell åtminstone, de bilarna är redan "lite extra" och det känns bara som tårta på tårta på ett ytterst osmakligt sätt. På tex en 325i skulle jag ha en annan uppfattning, de bilarna är ju så diskreta, mer vardagsinriktade och vanliga varför det inte skulle skada. //HD91 - M5 E34 Limousine register - |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.