|
|
|
|---|---|
|
Undrar om någon har sett bilder på nya 3an eller om ni har länktips till dito? Pratade med BMW i går och dom sade januari, dvs om ett år. En deras uppgifter kommer den INTE att följa 7 o 5 seriens design utan mera vara 1 serien samt X3 lik. Trist tycker jag nu när man vant sig med Chris Bangle och börjar tycka femman är snygg. Synpunkter? Mvh / Stefan Larsson | |
chrille70 |
Av de bilder jag har sett är det svårt att bedöma hur nya 3-serien (E90) verkligen kommer att se ut när maskeringstejpen rycks bort. Men vad jag hört är att formspråket kommer att vara betydligt mer nedtonat än på övriga BMW-modeller. Att nya trean kommer att ha fler utseendemässiga likheter med X3 och 1-serien än 5- och 7-serien håller jag även högst troligt eftersom BMW förmodligen kommer att vilja profiliera isär 3- och 5-serierna ännu tydligare än idag. Detta eftersom nya 3-serien kommer att bli betydligt större och dyrare än dagens modell (förmodligen för att ge 1-serien mer "svängrum" i prislistan) och bli en ganska tuff konkurrent till 5-serien på tjänstebilsmarknaden. För övrigt, "höfläkt", så ligger Bangle även bakom 1-serien och X3. MVH Chrille |
| Då blir frågan om man ska slänga sig på en fullutrustad E46 eller gå lös på 5-serien. Jag tror jag kommer bli asbesviken på nya 3orna... =( | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.