|
|
|
|---|---|
|
Vad kan det tänkas att jag kan få för min bil? Den är avställd och jag vill sälja den istället för att den bara ska stå och samla damm! (och minska i värde) Ska jag vänta tills i vår? jag har en annons ute med det verkar trögt.. 93:a, Cupè 7900 Mil! Sterling silver, 5 vxl automat med 3 olika kör program ,Skinn, Eluppvärmda stolar, Klimatanläggning, Lilla färddatorn, El speglar, El hissar, El svankstöd,airbag Blaupunkt cd/radio fjärr m. 10-skivors cd-växlare,Orginal-larm Full service bok, All (kvitton, besiktnings papper, mm) dokumentation, Intagen 97 som flyttgods från Belgen av samma person som köpte bilen ny där (äldre dam) Pedant skött! | |
|
En 320 coupé med automat är ingen speciellt attraktiv kombination på marknaden, men om du håller ut och hittar en köpare som söker denna kombination kanske du kan få ut mellan 60-70k för bilen om de låga milen stämmer och den är i skick som motsvarar milen. Mvh Jens BMW CS # 5080 |
|
|
Vart annonserar du förresten? Om det bara är här på autopower så är det inte så konstigt att intresset är svalt. Prova att annonsera på t.ex Blocket, Bilannonser, Aftonbladet, TV4, Motorbörsen osv. så kommer du säkert få ökad respons. Personligen tycker jag Blocket.se är bäst, har sålt massor utav bilar o hojar där. Mvh Jens BMW CS # 5080 |
|
|
här och på blocket, fast jag ska sätta ut ny annons och kanske sänka priset på den lite nu är den ute för 76000 eller 77000 fast då har jag självklart en del prutmån på det.. får jag inte 70000 så funderar jag nästan på att låta den stå avställd och försöka sälja den i vår/sommar eller så börjar jag använda den (kanske). Kan automat vara sån nackdel? bortsett från det är allt nästan precis vad man skulle kunna önska sig om man vill ha en 320 e36.. |
|
|
70tusen får du inte ens om den stått hela sitt liv ny på ett bmw-museum....det är 2004:a nu. |
|
| 70' är nog lite väl högt, en 320 har ju i princip samma driftskostnader som en 325 så suget är ju mindre för din. alltså borde du lägga dig under vad de med 325or begär. jag hade gissat på att du skulle få den såld för 50' efter prutning. det räcker inte med låga mil, e bilen gammal så är den. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.