|
|
|
|---|---|
joel300zx |
En polare har en alpina b10 biturbo -90 som han har renoverat toppen på...nu när han kollade vad en ny topplockspackning kostade så var han inte så nöjd(4700:-)... Nån som har nån ide var han kan få tag i en passande och hållbar packning för ett bättre pris?? MVH Joel |
|
Tror inte det finns tyvärr... Mvh |
|
| Tror inte heller det finns nåt annat än Alpina original:) | |
| Tror inte heller det finns nåt annat än Alpina original:) | |
| Ja, vänd dig till en handlare i tyskland, BMW Sverige tar hutlöst betalt för Alpinadelar. Jag betalade 50% mindre för den del av kopplingen till min B8 som var Alpina och inte BMW standard och det inkl frakt..... | |
| Chans att spara grova pengar mao... | |
|
Länk Kolla in tredje artikeln, best nr. TPB10BI 2380 Dkr * 1.25(danskmoms) * växelkursen. Be din polare kolla vad slutdelen av avgassystemet kostar =) Bromsskivorna är rätt spännande prissatta dem med 4500 kr st fram. Dock är de bak billigare då det är samma som sitter på gamla 750 Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
Ola: Intressant att du har en bi-turbo, jag har två polare här i Ångetrakten som har en B7 Turbo och en bi-turbo. Funderar själv på ett alpina köp snart. |
|
|
Bimmerante, Mycket intressant man får hoppas att vi kan stöta ihop någongång. Kanske ta en öl eller något i sundsvall. Det är det enda rätta köp en Alpina! Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.