|
Sida 9 av 19
|
|
|---|---|
|
Det här då? Om jag anammar H&M:s perspektiv blir det sammanlagt 42 hk i familjens trädgårdsbod. Det säger nog mer om mina föräldrars intresse för trädgård än om mitt intresse för bilar tror jag.. I mitt fall står det bara en vespa ifrån -67 i London och väntar, men om den fungerar eller är kvar överhuvudtaget återstår att se. M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
Porsche 993 4S -96 i nyskick. Sparsamt och försiktigt körd,,, Funderar på köpa en Smart för dagligt bruk till gymet, ICA och jobbet. Lägger nästan 6ooo i månaden på soppa... Skulle vara kul halvera det beloppet. Kör Järnhingst för flåset och för hålla "airbagen" i shack. M3/// Mullret |
|
|
En Aston Martin DB9 -04 har jag inte, men en Mazda 323F -99 /A |
|
|
Saab 9-3 Sportsedan -04 Bmw 320 i Coupe -92 Suzuki VX 800 - 90 Stiga Park - 93 (med 110 cm klippbredd = Värstingmod) Trampcykel från Biltema fast med deras x-tra utrustning. //Helge |
|
|
Toyota Avensis 2,4 Executiv-04. Mvh Abbe Länk |
|
|
Håller mig till BMW... 328án: Länk |
|
|
2 st Golf 1 och en Cheva Caprice Estate Wagon-88, men Chevan ska säljas. "V8 owners have more fun" |
|
|
Sålde iX:en och köpte en Renault5 som skruttbil som sen blev till en Audi 100 Avant -93 som jag inte gillade så igår blev det en Suzuki GSF600N Bandit istället. Har varit MC-lös i 5år så det kanske var dags... så här lagom till vintern.. :-) ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
>Constrictor, vaddå räknas inte bågen eller? RISKOKARE!!! Ligger inte dina BMW i fel ordning i galleriet, du ska väl ha 328:an sist? /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
300+ - din menlösa Växjö-bo.. han frågade ju vad man ägde mer för bilar, 4 hjul du vet! ;-) Inte jag som lagt in bilarna i galleriet! Skyll inte på mig! Ses i November! Happ! 328án: Länk |
|
| Porsche 911 SC -79 Går som en klocka | |
|
Mina åk är Volvo xc70 -04 = Jobbarbilen :( Ja jag vet en volvo 750iA = Glidarbilen M5 = Skojbilen Saab 900i -88 = när inget annat finns bilen Men glidarbilen och skojbilen ska snart bytas mot en e65 |
|
|
Förutom 750:an, som jag tänker köra med hela vintern på friktionsdäck i göteborgsområdet, har jag en utlånad och dagligen körd Ford Granada 2,8i combi -85 och en Chevy Van 20 -90, som fungerar alldeles utmärkt men är installad för omlackering. LF |
|
|
Jag har förutom M3an en Volvo 745 och en orginal Ford Capri 1600 XL-73. |
|
|
Nu är nog cittran död :( Vattenpumpen är trasig och vi orkar inte lägga pengar på en ny. Får leta något annat att köra i vinter. Mvh, Kalle _____ Bilen: Länk |
|
| Nissan primera - 98 | |
|
En Audi 80 -88 som jag ska ha som vinterbil! Framhjulsdrift är trist... Samt en nu uppdragen Buster RS men en 70hk Johnsson! |
|
|
Gillar bara gamla pärlor: Renault Floride (cab) -61 vackert sommarväderbilen MB 200 -75 sommarbruksbilen samt BMW 735 iA -83 E23 glidarfinbilen Mats |
|
| Nja, klart att det finns dem som är lyckligt lottade... | |
|
Kör fortfarande ingen BMW :) Saaben är kvar och har ganska nyligen köpt en 740 TIC :P Dodgen är såld hehe.. Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.