|
Sida 5 av 19
|
|
|---|---|
|
BMW M3:a-94 VOLVO 745-89 GOLF MANHATTAN-89 FOUR WINNS 205 SUNDOWNER-88 PB |
|
|
Sani 320'n är helt ok men lite slö i jämförelse med mina andra bilar. Kan inte ha mina bilar i jobbet då kunder antagligen inte vill finansiera mina gamla bilar. Hade en Ferrari 355 Berlinetta för några år sedan men sålde den pga taskig kvalité och ful design. Men som tur är smaken som baken.... Delad.. ; ) Hade jag varit dig hade jag satsat på en M3 CSL som brorsan har. Den går riktigt bra och ligger som ett strykjärn på vägen. Hade köpt en själv om jag inte precis beställt en Schnitzer vässad 645'a.........; ) Men nästa år kanske! |
|
|
Wadstedt79: Vad förstod du inte av min text?, kul att du har en familj som har roliga bilar. Själv så svarade jag på frågan (vad äger ni mer) med det så tolkade jag allt med motor så som bil, mc, skoter, båt och gräsklippare om man nu ägder en sån. Men om jag ska lista vad för bilar de jag känner har får jag hålla på ett tag. Hellre rik och frisk än sjuk och fattig. |
|
|
H&M: Kort rapport om 645ci -Inte SMG II ett måsta med tanke på vad man har nu:)) -Inget baksäte om man skulle vara flera än 2 |
|
|
En gammal BMW femma, en Daimler -92 och en Audi 100. Audin är skönast av dem, maken till bil har jag aldrig kört! |
|
|
Wadstedt79 >> Menar du att du har bilar för dryga 10 miljoner kronor!??! Eller är det jag som är korkad och inte förstår ironi? ;) // Erik ---- Hellre 4wd än Fwd! :-) |
|
|
H&M Ja visst är det toppen att jag har roliga bilar? Det är det helt ok att du svarar på frågan. Det jag skämtade om var ju att medans 99,99% här har sina egna bilar i profilen så verkar du känna att det är otillräckligt med en Ferarri och en Porche och därför måste skriva hela pappas bilpark där med...."Finns i familjen" Komiskt..... Listan med bilar som folk du känner har kommer väl i ett senare inlägg.... |
|
|
Wadstedt79 Av dina inlägg att döma så verkar du avundsjuk på H&M och det är ju bara tråkigt. Jag tillhör dem som uppskattar att folk skriver ut vilka bilar de har erfarenhet av, man vet ju aldrig när man har nytta av deras erfarenheter! Dessutom är det kul att även de mer exklusiva BMW-modellerna finns representerade på forumet. |
|
|
Stefan T Förstår att det är vad du tror men jag kan garantera dig att jag absolut inte är avundsjuk. Tycker det är kul för folk som har råd med extrema bilar. Det enda jag tycker är barnsligt som jag påpekat i mina tidigare inlägg är när man är tvungen att skriva bilar i familjen när ingen annan gör det. Om det beror på att nämnda person bor hos sina föräldrar fortfarande eller inte tänker jag inte sia om.......Alltid imponerar ju flashiga bilar på nån eller hur Stefan T.......... Sen blir jag ju givetvis mer imponerad på nån som tjänat ihop till sin dyra drömbil än nån snorvalp som får drömbilen finansierad av far sins framgångar... Kalla det gärna avundsjuka om du vill. Det kvittar mig. |
|
| Själv blir jag imponerad av balla bilar, inte människorna som sitter bakom ratten. Hur människan ifråga har finansierat bilen kunde inte röra mig mindre... :) | |
|
Wadstedt79 Jag tycker som sagt att det är kul att bilarna finns representerade på forumet. Vem som äger dem spelar ingen roll för mig och imponerar därmed föga, det är erfarenheten av dem som jag uppskattar. Dessutom tror jag att det är fler än H&M som skriver ut sina föräldrars bilar i sin profil, de flesta skriver dock inte vem bilarna egentligen tillhör. Jag förstår bara inte hur man kan irritera sig på det. |
|
|
Har f.n. två som jag är nöjd med. E46 M3 och 996 Turbo -01 en bra combo faktiskt ... |
|
|
Wadstedt79: Det står i profilen (äger följande BMW) och där hade jag min MCoupé och har mina föräldrars bmw bilar, men det har inte velat sig bättre än att jag körde av vägen med min bmw så den står inte där längre. Sen att jag har med bilar som finns i familjen och till mitt förfogande tycker jag inte är något att bli upprörd över, utan kanske mer ett sätt att visa varför jag är aktiv i detta forum. Eftersom det står äger följande BMW så verkar det dumt att lägga in mina andra bilar som inte är av det märket. Angående snorvalpar som får sina bilar finansierade av sin far, hur mina bilar är betalda är min ensak och borde inte vara ett problem för andra heller. Man borde kunna uppskatta varandras bilar oavsett hur de är betalda. (om du nu syftade på mig) Hellre rik och frisk än sjuk och fattig. |
|
|
H&M Ja ja vi släpper det. Helt klart har du i alla fall ett par säkert grymt roliga bilar. Att du beställt en 645'a är ju jäkligt häftigt och hade jag suttit på så mycket pengar hade jag nog med slagit till på en sån jag med. Den är bland det absolut snyggaste Bmw nånsin gjort. |
|
|
Wadstedt79, Din bilpark var ju i runda slängar värd 10 mille så en 645:a borde väl inte vara några problem att klämma in... Eller har du slutat att spela Allan?! Micke |
|
|
mikren-6 Inte för att du har varit delaktig i den tidigare diskussionen men du kanske vill att pajkastningen ska fortsätta......? Suck..... |
|
|
Hö hö, Den pajen får du faktiskt ta när du blottat dig såpass snyggt! Kunde ju inte låta bli! Som tur är finns inga regler om vem eller när man får gå in i en diskussion, men eftersom den här diskussionen knappast gör någon klokare så OK, jag ska inte kasta fler pajer. Sorry! Micke |
|
|
Min vardagsbil är en en VW Lupo SDI -01 som rullar ca 500 mil i månaden i alla väder. Mycket ekonomisk bil, som jag förmodligen skall behålla länge (har sagt det förut). 740i:n i garaget väntar på bättre väder:)! BMW CS #5139 |
|
|
Håller med H&M, såvitt jag vet finns här inga pappa-betalar ungar här, och även om det finns någon 15-åring som skriver sina föräldrars bil, vad gör det? Då länge intresset och kunskaperna finns där och man inte bara är här för att skryta så gör det inte mig någonting. Alla BMW-vänner är välkomna här, oavsett inkomst, ålder och ursprung, det där lät politiskt :-) MVH, E38B12 |
|
|
Ja, det var fint sagt... Har en Mondeo 2,0 Ghia HGV -02 med god plats för barnvagn o matkassar. Ingen dum bil alls, frånsett trabant-plasten de hittat till inredningen. Ska inom kort säljas till förmån för en E39 Touring - trängre, men goare... Regn är ju inte så roligt... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.