|
Sida 3 av 19
|
|
|---|---|
| har förutom BMW:n en svart och fin Golf cabbe. | |
|
För tillfället består min vagnpark utav min m3 -94 samt en Honda Accord -90 (vinterbil). Har ganska nyligen sålt en Yamaha R1 -00, vart tvungen att få loss lite pengar till vinterbil o för pengarna som blev över ska det bli en crosshoj utav nyare modell till våren. Mvh Jens BMW CS # 5080 |
|
|
Ingen BMW för tillfället men jahg har ägt ett 10-tal. Väntar på att nya 5an skall krypa ner under 200'. Idag består bilparken av en V70 -98 (till salu inom snar framtid) och Porsche 968 (inte till salu inom en snar framtid). //Marin |
|
|
Har en XR650R-02 som busfordon året runt,nu preppad för iskörning som är gymt skoj.Bmw'n får äta salt 11 mil varje dag alla fordon är till för att användas...Mvh dutta |
|
|
Pelle Persson : Bilen är väl i det närmaste i standardskick och väldigt nära rostfri! Länk Länk |
|
|
Mercedes 250Coupé från 1970, hade den som bruksbil på 80 talet, men har varit avställd sen 89 men nu är den på rull igen. BMW CS #5206 |
|
|
Va, finns det andra bil märken?! :-) Mvh Abbe Länk |
|
-BeeMWe- |
En Brittish racing green MGB 66a :) |
|
Ford Mondeo 98- Saab 900 84- Och det roligaste man kan köra på 2 hjul (enl mig) Yamaha RD 500 (2-Taktare) 84- |
|
|
bilar värda att nämna..flera 6cyl opel rekord 64-66... Lincoln Mark VII-88 lsc dvs sportmodellen... Ford Fairlane-65 Sportcoupe V8-man.. Cheva Beretta gtz-91 vinterbil... +diverse skit.... :) Stefan... |
|
|
Förutom bmw'n så har jag en T23:a byggd på duett Länk En R1:a Länk En ZXR 750 Länk och till sist en riktigt liten hoj Länk k r y p t o n i t e n . s e Länk |
|
|
Jag äger ingenting alls inte ens bilen i min profil. _______ Min:Länk --- Lass dir raten trinke spaten |
|
|
Ford sierra och en 92a Honda 500CR cross Livet är ingenting för amatörer... |
|
|
Sommar - Vinter -Mitt i mellan |
|
|
Utöver bmw:n Cadillac-1960 Chevrolet Impala-1961 Chevrolet Diesel-pickup-1989 Volvo 945-91 Sambon kör Volvo 945-96 och ett spletans nytt hästsläp i samma gröna färg som bilen Det är inte för inte vi ska göra större gårdsplan även om de flesta bilarna står inne. |
|
|
En golf gti från 81. Som inom 3 månader stämplar ut och inte kommer tillbaka igen. Den är totalt slut. Synd, för motorn går bra, men rosten är gryM! |
|
|
M3:an Nissan Primera 2.0 GT 1999. Honda CB600 Hornet |
|
| En Jaguar XJR och en Alfa Romeo Spider. | |
|
Jag är en av dom med en äldre bilpark, som behöver förnyas ordentligt. Förutom M5an, som förövrigt är enda bilen med ABS och som oxå är avställd mellan okt-apr/maj. Så har jag följande. Audi 80 -90 Audi 100 avant -87 Audi 100 -85 Opel kadett 1,2 -81 Man kan tro att jag skulle gilla audi eller nåt om man kommer hem till mig, men så är inte fallet, har bara råkat komma över dessa till skapligt pris, och dom används som slit och släng. Iofs är 80´n i superskick och vore synd att risa ner. |
|
jonkegtx |
Mazda 323 4x4 Turbo -87, banbilsprojekt. /JonkeGtx |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.