|
Sida 13 av 19
|
|
|---|---|
|
Får väll bidra jag med. Min första bil var en Golf gti g60 MK2 modifierad och styland med en motor som bromsade cirka 180hk. Andra bilen var en BMW M3 1997 coupe med en del modifieringar. Tredje bilen blev en snik BMW 318i 1994 sedan som trimmades och stylades lite. Fjärde bilen delar jag med min far en BMW Alpina B10 4,6 1998 som har modifierats och ska modifieras lite till i motorn och i väghållnings väg, ska dock ha orginal utseende och inredning. Bara romsar, väghållning och motor som ska ses över lite. Men nu när jag flyttade till Stockholm för 2 månader sen pga jobb och sambo förhållande kör jag mest Skoda FElicia 1,6 1998 --> svärfar som är snäll och lånar bilen då jag inte har hitta en ny BMW eller Mazda RX-7:a. Kanske blir först BMW och sen RX-7:a vem vet. MVH D Mr.Alpina |
|
|
Vi ha en svart golf 2;a -88 inget kul, men går billigt och är pålitlig, en bra andra bil helt enkelt . Lelle BMWCS 03900 |
|
| Volvo 740 GL '90 Aut. Vinterbilen. Drar nästan lika mycket soppa som min BMW, men rymmer mer skräp och jag slipper oroa mig för slitage, repor och dylikt. Den går aldrig sönder :) | |
nxv |
En odödlig Volvo (tilläggas mattsvart med raka rör..) 740 -87 som vinterbil / sommarbil när BMW:en är på workshop :) Problemet med volvon är bara att folk tror att jag gör inbrott någonstans när jag har den parkerad.... Bilen på G: Länk |
| Har förutom en 320 coupé E36 -92:a även en Porsche Boxster S -01:a. Kör Porschen som bruksbil men det är bra att ha Bmw:n som extrabil ibland exempelvis när man ska åka lite fler folk någonstans. Funderar på o byta Porschen mot en M3 e46 men säljer i så fall 320:n eftersom den isf känns en aning överflödig. Den som lever får se... | |
| Ja har en merca 300 d 80ia..en riktig pärla, rätt fin åxå faktiskt.. | |
|
Har en golf -88 som gått 9500 mil. Jag är andra ägaren. Perfekt andrabil. |
|
|
Renault Master boggie 20p-01 Renault Trafic taxi-97 mazda 323-85 Volvo Pv special-60 Opel Commodore GS/E-75 |
|
|
Kör en Mercedes 500E för tillfället!! Förmodligen en M535 som vinterbil,bara ett kanske. 0km/h - Ventilsmatter 4sek |
|
|
två fiat UNO en 45 ie och en 60 snålare bilar får man leta efter... 1100:- i försäkring och 720 i skatt och dom drar 0,45 resp 0,55 |
|
|
Köpte min första helt egna bil för knappt två veckor sedan, en vit Citroën XM från 1992 med 17000 mil på mätaren och en ägare. 2-litersfyra på 110 hk, extrautrustad med elhissar fram, utetempmätare och ljudisolering under motorhuven (!!!!). En mycket trevlig, bekväm och i mina ögon väldigt snygg bil! /Masten |
|
|
En Piaggio Vespa 50cc ! Billig att köra men dyrare än BMW att försäkra... :( |
|
|
Förutom touringen äger man ett stycke Simca anno: 1965, d.v.s en fransk sak med rattväxel och fyrlänkad bakhjulsdrift... /Niklas |
|
| Audi A4 avant TQ -04 med 19" RS6 fälgar. | |
|
Ski-doo MXZ 600 SDi Renegade X -06. Dock ej levererad än :/ ........... Det finns två bilar, en ny BMW eller en begagnad BMW.Länk |
|
|
En liten motorbåt med 55 hästars utombordare. Går som ett skott.(till salu!!!) En Volksvagen Caddy TDI som precis gått 200 mil, superfin bil. |
|
|
1st VW LT31 Biltransport 1st VW LT35 Lastbil/reservdels bil 1st Kawasaki Z1-900 1973 med diverse åka fort tillbehör 1st Kawasaki Z1000 1983 Trike objekt 1st Honda MBX 125 1984 Övningshoj till flikkan Mvh //M(arkus) |
|
|
En Saab 900-84 GL, nästan helt rostfri. Perfekt andrabil P.L |
|
BMW_M3 |
bmw 320 91. vinter bilen. |
|
MB 380SL '84, Dallasmoppe. Tyvärr dags för ide inom 1-2 veckor. :-( |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.