|
Sida 11 av 19
|
|
|---|---|
|
pob: Jag hade också en Honda CB125 Twin för kanske 5-6 år sedan. Rätt tufft med 4-taktare, men ack så slö den var :) Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
|
Har en fin 328i LIM -95 ( till salu!) Har haft en 320i -82 Lapisblå första bilen..., en volvo 240 i mellan (hemsk bil) hade den bara en månad tills jag hittade enligt mig en av dom fränaste Bmw byggt ; en M535i -85 diamantsvart, ångrar fortfarande i bland att jag sålde den, en Renault 5 -82 vinter bil som bara höll en halv vinter:) Sen en Datsun Cherry -79, jätte ful trädgårds grön liten bil men som var i gott skick, också som vinter bil. Lelle |
|
|
En golf 2cl-87 44tusen mil:) En Polaris 700-97 första riktiga turen för året igår kväll:) |
|
|
En golf 2cl-87 44tusen mil:) En Polaris 700-97 första riktiga turen för året igår kväll:) Länk |
|
|
Ford Mondeo Ghia Business -02 - - Visst, en Ford! Men en hel del körglädje för små pengar. Och framförallt UTRYMME, ekonomi och mycket utrustning för små pengar. Men nästa gång....? |
|
|
En Volvo 145 årsmodell 71. Ljusblå och med mosaikmönster i plåten under färgen. Håller på och fixar en tvåa så jag kan använda den istället för Bayrarna nu under vintern. Rätt charmig kärra faktiskt med mer än 45000mil bakom sig. I våran ägo sen 78 och då med 8000 mil på mätaren. ///BMW - Was sonst! |
|
| Har en Porsche 911 Turbo-87 som sommarbil.Indisch rot med svart helskinn.Bevarad i nyskick.Just slagit om till 2000 mil.Eftersom E30 325iM också förblivit sommarbil så är det nu billöst.Kanske läge för en Opel Corsa i snikutförande? | |
| Min sommarbil en-98a,vinterbil en Jetta-84a. | |
KG Sönju |
Izusu Tropper -90 Jaguar Xj 40 -90 Mercedes 300A -52 |
parolof |
MBG touring -72, VW 1302S -71 |
| Range Rover 3.5 V8 -85 | |
| Har just nu igen bil alls utan en Subaru Legacy 2.2 GX -93. Bra på vintern, men ack så tråkigt med fyrhjulsdrift när det inte är snö. | |
|
Audi A6 2,5 tdi avant -95(vinterbilen) Polaris edge x 700 -02(vinterleksak) Suzuki gsxr 1000 -02(sommarleksak) /Micke Bmw CS nr05419 |
|
|
>parolof, vad är en "MBG" touring -72? /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
parolof |
MGB tourer ska det vara:-) (MG cabriolet) |
|
Hehe tänkte väl det! =) /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
Andra bil eller sambons bil kan man väl säga,är en PT cruiser CRD -02 "Riktiga män luktar diesel" |
|
|
VW Golf 1.9 tdi automat -96 som pendlarbil. drar 0,6 liter/mil (lbreg) Bra att slippa lasta virke, tegel och matjord i BMW:n... VW har verkligen dålig väghållning. Så fort jag byter till bmw:n så njuter man i fulla drag av komfort, väghållning, motorkaraktär, körställning, bakhjulsdrift, (felfrihet) osv. Achtung, ein zerstörer! Tauch! |
|
|
Honda accord tdi bubbla 61 blivande bmw motor i den som har gått 3500 mil enligt mätare dock ingen servicebok men jag lovar att det stämmer för jag känner förra ägaren iaf en av alla 23. 74 folka partybuss |
|
| Bubblan har 3500 allså skämt å sido var och kollade på en bil som skulle vara perfekt skick med 16000 på mätarn kommer dit ingen servicebok men han hade förra besiktningsprotokollet det va hål i sätet sliten ratt, pedaler osv. Man blir så förbannad tror folk att man är dum i huvudet eller. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.