|
Sida 10 av 19
|
|
|---|---|
|
Förutom bmw.n en ford sierra -88 inköpt för att ha som vinterbil(det är ju bakhjulsdrift iaf:) Mvh Andreas |
|
|
har en vinter bil volvo t5r I dont drive fast But i fly low |
|
|
hmmm en Chevrolet Transsport En Merca Vito 112CDI En Opel Combo En Pugeot Expert En Bürstner 720 husvagn En bayliner 1952 båt det var nog allt, dyrt är det i allafall , ska nog sälja båten + husvagnen inom kort, power to the people |
|
|
En Uttern 495a med en urgammal Mercury 30hkr. samt en dieselsnipa som gör 10knop i medvind 1st Buickroadmaster hgw, 2x Volvo av varierande typ. Knaus 720,bolinder munktell buster med Ålö skopa Skidoo Mach 1till salu ( Länk widetrack.Polaris RMK 700,Kawasaki invader,4P 380x210 |
|
|
Skoda Fabia RS TDI -04 BMW CS #5139 |
|
|
Har faktiskt en harley davidson softail springer-92 som är rätt så soft. |
|
|
Och jag har numer en Suzuki Bandit 600 (750R spis) -95 som står i garaget och väntar på våren. ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
Avensis Verso -02 sedan förra veckan, men fortfarande ingen BMW. //Marin |
|
Deliq |
Snart har jag en kompressormatad Mustang cab -92 :D som finvädersbil... M V H // Dennis L. "Det är ofta dyrare att göra för lite än för mycket" |
|
Audi V8 -93, VW buss 79, kawa gpz 84 med lustgas, suzuki gsx es 83, volvo 460 turbo. Ska sälja allt utom 325a:n /Jakob |
|
|
Har en volvo 244 -79. Husbil Alpha 670 -93 Polaris indy 400 -89 Polaris indy 500 -92 Båtskär 440 pulpet 35hk jonsson Och en Opel Astra -01. Att styla en volvo är som att sminka en Gris;) |
|
|
Jag har redan skrivit i denna tråd för ett bra tag sedan, fast jag ändrar ju fordon hela tiden så jag får göra ett inlägg till. Förutom bmw'n kör jag nu: Mazda 323 som pendlarbil Ford Mustang Mach1 Länk T23-rod byggd på duett Länk och så har jag även två tvåhjulingar Kawasaki ZXR 750 Länk samt en liten tvåhjuling Länk k r y p t o n i t e n . s e Länk |
|
| har en 900turbo "slit och slängräser" från 84 och en polaris xlt -96 | |
| Folkvagn Jetta -88. Får duga som vinterbil. | |
|
För att inte bli för enkelspårig: Nissan King Cab Double Cab Navara 2.5 Tdi -00. "Strykjärnet". Svart givetvis. Jag behöver den i jobbet. Dessutom slipper 525an en del "skitkörning". "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
|
Hejsan Jag har en Toyota Hiace -95 samt en Mercedes Rimor Husbil -00 Fast min nyinköpta Bmw 730i är roligast o köra (konstigt va) |
|
|
Har oxå Fiat-98 Vixit, dum vixit, laetus |
|
pob |
Förutom is:en har jag nu en gammal Honda CB125 -82 som står och samlar damm, har även en moppe, det är en java! Påminner om en anabola ciao.. :D Ska väl skaffa mej nån vinterhink nu snart hade jag tänkt.. :) /Pontus Bergström (OO=00=OO) Länk |
|
Cittran överlevde traumat! Det var bara luft i systemet verkar det som. Pinnar nu på lika glatt som förr :) På söndag ska jag kika på en 325i E30 som eventuellt kan bli busbil :P Annars kanske en 735iA -90 kunde vara lämplig att flänga runt med på Sturup Raceway till våren? Vi får väl se :) Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Har blivit 2 kartar nu oxå att tävla med som kompensation efter M3:an. Förbannat kul, och rekommenderas alla bantokiga. Passar utmärkt i skåne som har 4 banor och lite snö =) Tur man bor i söder.... ///Egget Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.