|
Sida 1 av 19
|
|
|---|---|
|
Som ny här på forumet undrar jag vad ni äger för andra bilar än BMW? Har ni fler än en fin bil så att säga eller är alla bmw fanatiker, voree kul att veta. vi ha en snabbare BMW | |
|
Jag har en ganska nyinköpt Audi A4 -02 med 2.0 motorn. Svart sedan, endast med kromade lister, handsfree och farthållare som tillval. En bil man åker skönt i såhär på vintern, men ingen extatisk upplevelse :) Den ska bort innan våren, så den är till salu! |
|
Dragan525 |
Ditt första inlägg!..Välkommen!! :) Mitt andra fordon är en Kawasaki ZX-6R 01:a. BMW 4 LIFE AND AFTER LIFE Vill ha en sån där emmfjämma! |
|
Har bara ägt två bilar. Ingen av dem är såld... <---- |
|
|
Volvo 740gle : vinterbil Volvo 142 : rallybil BMW 328IM : så fort jag hittar en riktigt fin Puch dakotan får man ju inte glömma heller : ) |
|
|
Välkommen till forumet, är själv väldigt ny här. Jag har för närvarande ingen bmw, dock en ny 6 serie på ingång. Förutom det så har jag en Porsche 911 turbo -88 som jag har ägt i 6-7år samt en Ferrari 355 berlinetta -95 har ägt i 3år dessa två är mina ögonstenar som vårdas ömt. Har några crossar i garaget och en skoter samt en RIB unlimited i sjön. Men sen jag köpte en M coupé och körde skrot av den så har jag börjat tycka väldigt mycket om BMW. Hälsningar Johan Hellre rik och frisk än sjuk och fattig. |
|
|
Alfa 75 får fungera som vinterbil för mig, inte det allra bästa man kan ha kan jag säga, italienskt och bakhjulsdrift utan antispinnsystem. |
|
|
H&M: Du måste ha gott om pengar. Kör Ferrari, Porsche, Z8 (den enda på forumet som har Z8?) Vill bara säga, Grattis och jag instämmer med "hellre rik och frisk än sjuk och fattig". Lycklig då? Kan man få in det också så leker livet!! |
|
|
DU Johan, det är flis som gör en lycklig. lita på det! ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Z3c4ever: Där håller jag inte alls med. Vet att det inte är så. Men förutsättningarna för att vara lycklig förbättras ju ordentligt! :) |
|
|
Johan78: Z8:an är min fars så den får jag bara låna, rik och rik det beror på hur man se det. Totala värdet på alla mina nuvarande bilar är "bara" 1 miljon sen tillkommer 1 miljon för nya bmw. Nu låter det rätt så illa att säga att en miljon inte är mycket pengar men om man säger ferrari, porsche så tänker nog de flesta 1.5millar för ferran + 1 mille för Porschen. Så så är det Hälsningar Johan Hellre rik och frisk än sjuk och fattig. |
|
Aldric |
WYSIWYG ... så att säga. <---- "Det finns inget dåligt väglag, bara dåliga bilar" |
|
Jag kör en V40T4-00 för tillfället. Blir nog så att frugan får överta den i vår så säljer jag hennes bil och köper mig ngt sydtyskt... Rätt kul bil faktiskt, mycket prestanda för lite pengar. Tråkigt motorljud, men go turbospark vid 3000rpm. Väl använt och väl fungerande antispinn system... Ont om dubbar i framsulorna ändå...? |
|
|
Äger följande i dagsläget: BMW 633csiA -80 Chevrolet Camaro RS -71 Chevrolet Van Hightop -88 Audi 100 Avant -94 Ford express -88 Volvo 760 -83 Ångrar fortfarande att jag sålde min 2800cs -69 för ett par år sedan. Alldeles för billigt dessutom. Har haft mängder med bilar, de flesta av lite udda slag, och alla är naturligtvis pärlor såhär i efterhand :) |
|
|
Z3c 4 ever: Flis gör en inte direkt olycklig =) Hellre rik och frisk än sjuk och fattig. |
|
| Har förutom BMW:n en Passat 1.8T -98 som bruksbil och en Volvo 360 som is/snö-monster. :) | |
|
H&M: Skulle gärna ha din bilpark, har du några råd om hur man kan få den eller få prova din Ferrari =) Aldric: WYSIWYG ... så att säga. Förstår inte vad du menar? kanske för att jag e ny =) vill ha en snabbare BMW |
|
|
Hej på er!! Jag äger 1 st nyinköpt gocart sport 2000. Mkt speed för pengarna, bara och rekomendera ni som inte har testat denna bilsport. PS: vem skulle inte vilja äga en Z8 Ds... |
|
|
Är väl lite av ett svart får. Har aldrig ägt en BMW men drömmer våta drömmar om M635CSi samt M5 -95. Åker Audi 80 Quattro, en VW Caddy TDI på ingång som skall användas som pendlarbil. // Erik ---- Hellre 4wd än Fwd! :-) |
|
|
En vidrig Rover 75 1.8 Turbo som snart skall bort, och en gammal Suzuki 80 skoter :-) MVH, E38B12 |
|
|
pcboy: De är ett Acronym som amerikanarna kallar det. precis som POW, ASAP, osv. De han menar är WhatYouSeeIsWhatYouGet Länk BMWCS Syd #05392 Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.