AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
4.842

krockad m5

Sida 2 av 2
hej på er..

kul att många av er har sympati för bilen eller mig...

jag fick en hyr bil på avis.. saab 9-5 2.3 turbo.. men vilket jä.la skit.. inte mycket att ha, men det duger tillsvidare, men min chef var tvungen att skiva ett brev till f.b.. 1/3 del av milen får jag betala ca. 9kr/ mil.

det kan ta upp till 2 veck innan det är klart med allt.

ja, som sakt va, vad ska man ha för bil sen???

en 3,8l lockar väldigt mycket måste jag säga..

ska för övrigt sätta ut sommar fälgarna 5st samt vinter däcken 235/60/17 på plåtfälg..

gurr: ja det var jag som total renoverade hela motorn... eller snarare hela bilen..

jag åter kommer.///tomas.s
M5
45
M5-Touring
M5 Touring -92b
Om du skall sälja v-däcken så är jag mkt intresserad...
hej hej igen..

Jag måste säga att det känns tomt utan bmw, sitta o åka saab..
huur kul är det va..
Har pratat med plåt firman o dom vill inte ta i bilen som det verkar, vi får se om fb. har att säga i veckan..

jag är lite fundersam hur mycket dom står i o hur mycket man får av fb. jag vill ju kunna köpa en likadan i så fall..

är det någon som vill sälja sin ögon sten kanske till mig.. endast kanon skick är intressant, detr går ej att försöka rura mig på dessa bilar, ni som är seriösa kan maila mig bilder o pris osv..

Dessutom ska jag fråga om jag får köpa bilen min bil, o då kommer motor o låda vara till salu, motorn är ju som ny.
Men annons kommer om det här på autopower.. häls. tomas.s
Tomas.S:Hur mycket din bil värderas till hänger på skick,dokumentation,import/icke import...Kan säga som så att när jag hade oturen att få min M stulen så fick jag igen stort sett alla pengar jag gett för den inkl. det ja lagt ut på lack mm...Värdeminskningen på 1,5år o ca 2000mil blev ca 7"...Men då var bilen som sagt sv-såld o mycket väldokumenterad...Ja vågar mig på en vild gissning om vad fb kommer att bjuda för din bil,säger ca 80-90",men då tar de hela bilen o du lär inte få plocka bort attraktiva delar....Kan ju löna sig för dig att köpa tillbaka bilen o få ett lägre mellanpris,du kan säkert sälja delarna för mer än du får bilen för...Vilket "bud" du än får för bilen så var inte nöjd,några tusenlappar extra kan man alltid göra men troligen inte mer än 10".....Lycka till.

"Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de"
Stekaren
Har någon kontaktuppgifter till tomas.S ? Längesedan han skrev här.
hallå nu är jag här igen..

hoppas alla mår bra,och era m5or rullar på vägarna i sommar.

själv letar jag efter 3,8 -95 med 6 petad låda.
Stekaren
tomas.S Välkommen tillbaka, skulle vilja maila dig ang lite mekfrågor, vilken adress ska jag skicka till ?
tomas.sandberg2@comhem.se
blitz
hej tomas finns en m5 toring 95
Lite nyfiken... Hur gick det för dig? Löste dom in bilen?
hej

ja dom löste bilen, men jag fick endast vad bilen stod listad i ca 75000kr -04

dom tog inte någon som helst hänsyn till att den var nyrenoverad samt nylackad, fast det fanns kvitton upp till 60000kr. swå man kan säga hur man vill men man får ej tillbacka det man lägger ut på bilen,iallafall när det gäller länsförsäkringar.
mvh tomas
Stekaren
You got mail
du kan få köpa min. har alldrig tid för den endå. 95a Dsvart.
be
138
berging
M5 E34 91:a
535 E39 V8a
325 E36
Tycker väldigt synd om dig och din bil:-( och måste säga att f-bolagen är förjävliga och väldigt snåla, dom ska ha massor och ger inget. Synd att man är i behov av dom......
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
janerik Hagman:

Hur mycket ska du ha för den?

//Schnitzer

M5 -95: Länk
Jag vet inte riktigt. den är helt ok.förutom en bakfälg som har nagg.

Vad säger marknaden? vad får man? det kanske blir malpåse i några år.

det finns för många på marknaden.

Det vore kul och kommma på en träff i år.
maila hjärna bilder till mig.. tomas
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
janerik Hagman:

Ja, det tycker jag att du ska göra. Tar du bilder och har möjlighet att skicka så får du gärna sända iväg några till mig också: m5.individual@gmail.com

I Sverige så ligger de billigaste runt 100.000 kr, sedan har många problem med att vänta på rätt köpare och slänger bort bilen under 100K. Ta gott om tid på dig om du ska sälja!

//Schnitzer

Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Föresten, det är M5-träff den 6 maj i Värmland. Du är välkommen!

//Schnitzer

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.