AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.141

stöld, e30, malmö, hjälp ombedes

ma
129
martin1980
320i (E30) -86
hej. vill dela med mig med resten av er här. fredagen den 17/1 kommer jag ner till min bil och ser att nån rolig jäkel har snott kofångaren och kjolpaketet, typiskt. Min bil är inget märkvärdigt, 320 -86 (e30), hade iofs mpaket (kjolpaket) men det är säkert 10 år gammalt. blir rätt irriterad när det är en sådan gammal bil. Det är inget dyrt rieger paket eller så. allt detta skedde ute på linero i lund om det är nån som vet nått ( risken är väldigt liten men men).

tycker för övrigt att detta är en jättebra sida med många bra tips och inlägg.

ha det bra och simma lungt / martin K

mk
märkligt, först så hör man aldrig talas om dessa stölder i lund o sen inträffar 2 st inom en vecka.
Linero är Lunds Rosengård. Priserna på lägenheter är lägst i hela Lund där.
Beklagar hur som helst händelsen, hoppas de löser sig på ett smidigt sätt.

BMWCS Syd #05392
Bitte benutzen Sie die Suchfunktion.
Länk
ma
129
martin1980
320i (E30) -86
tror jag parkerar en gata bort i framtiden, jag bor inte här, flickvännen gör. tur denär helförsäkrad, fast jag e osäker på vad försäkringen täcker allt snt

mk
Visa användare
1.114
Bonje
M3 E30 Turbo 473Hk/587Nm @1,5 Bar
318Is Turbo 615Hk/662Nm @1,6 bar
Men fy fan va onödigt......
Ett orginal mpaket till en E30 dessutom "gamla karossen" Jag menar.... Såååå eftertraktade är dom ju inte!
Man fattar bara inte!!

Jag ycker det är en annas sak när det ryker M3 speglar och kjolpaket fån M3:or...... Inte för att det är försvarbart, men dom grejjorna är det iaf. lite mer värde i.

Jaja.... Tråkigt att höra!

Hällre liten och rapp, än stor och slapp!! /E30
skit tråkigt att höra...spelar inte någon roll om det var en bakspegel eller kjolarna eller hela bilen..det är åt helvete fel ändå.. =(
-d
299
-dB
130i -07
borde vara lag på att alla lägenheter i hela sverige skulle ha ett tillhörande garage, hade nog sänkt inbrotts och stöldstatistiken rejält.
regga stölden här Länk

Fikaträff i Umeå 7:e feb. Be there Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.