|
|
|
|---|---|
|
Skulle bara höra vad ni tycker,gjorde några stycken på jobbet förra veckan. Länk "Riktiga män luktar diesel" | |
|
Snyggt... men vad är det förnåt? --- Min E30: Länk |
|
|
I plår eller? Snyggt jobbat iaf.. Kan tänka mig att få en:-) Två bilar är fler än en.. |
|
|
Det är gjort i 2mm plåt,men det går ju göra i nästan vilken plåttjocklek som helst "Riktiga män luktar diesel" |
|
|
Pimpig navkapsel? :-))))) Snyggt jobbat! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Kalle,ja det har jag inte tänkt på kanske skulle göra några klämmor och sätta dom på vinterfälgarn =). Har tänkt hänga upp en i garaget med belysning bakom,ska bara svarva några distans hylsor så den kommer ut från väggen en bit. Blir nog snygg skugg effekt. "Riktiga män luktar diesel" |
|
|
Mycket stilig. =) Skulle sitta utmärkt på garageväggen. Inne har jag en BMW original skylt (stor och belyst). Men garaget sitter det på tok för lite. MVH Morgan. Länk |
|
|
M. Nilsson: Du har ingen till övers, ser att du bor ganska nära. En sån skulle vara mumma ovanför sängen med belysning BMWCS Nr: 4798 |
|
|
håller med, du kan ju tjäna en hacka på't, är i vännäs/vännäsby några gånger i månaden :) kommer du på träffen då? kan du ta med och visa en, hehe :) | | | V Fikaträff i Umeå 7:e feb. Be there Länk |
|
-Daniel- |
skulle också gärna vilja ha en....flyttar ner till umeå om en vecka |
|
Finns nog ingen möjlighet till massproduktion =). Men några stycken ska väl gå skära ut ,om jag köper ut plåten själv. Men det blir inte gratis=) Plåten kostar några kronor+att maskintiden på en laser är rätt så dyr om så säger. Men skulle det finnas intresse så ska jag se vad jag kan göra. Men maila mig i så fall så kan jag kolla upp vad det skulle kosta. Patrik Nilsson:Åker nog upp till fjällen då,men kanske hinner jag dit en sväng innan vi åker upp. "Riktiga män luktar diesel" |
|
|
Snyggt, men du har ju det blåa tvärtom... Antingen en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
|
///Eriksson, det är där lampan ska "lysa ut", sen lackar man ju bara de 2 andra "tårtbitarna" blåa mer än så är det inte :) däremot tycker jag att B:et inte är riktigt 100% placerat eller luras man bara av den något sneda bilden? Fikaträff i Umeå 7:e feb. Be there Länk |
|
|
Mycket möjligt att B:et är fel placerat har inte kollat så noga,gjorde programet bara från huvudet =) Ska kolla upp det så det blir så likt som möjligt. "Riktiga män luktar diesel" |
|
|
Märket var schysst men jag gillade pickisen på skotersidan bättre. ;-) If it don´t run, crome it!! |
|
|
Jo den är grym =) Synd bara att man inte äger den,men det gör ju inte så mycket när man får låna den lite då och då. Såg att länken inte fungerar nu,här är en ny länk som fungerar Länk "Riktiga män luktar diesel" |
|
|
M.Nillson--> Mycket off-topic men: Är underkörningsskyddet från VBG lagkrav på pickupen? |
|
Dark Rider |
M.Nilsson: Ja fick en sån sån av en polare som jobbade på ålö så jag gissar att du jobbar där oxå =) Har den i garaget blev som pricken över i:et med lite belysning bakom! Bil´n min: Länk |
|
Karl Wågman: Den är tunglastbilsreggad,och då är det ett krav att det sitter där. Dark Rider: Japp stämmer,säkert jag som skurit ut den =) "Riktiga män luktar diesel" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.