|
|
|
|---|---|
|
Ja som topicen säger , kommer det ? ///MVH TONY | |
|
hoppas inte! Autopower låter lite tamt. www.bmwpower.nu ska det vara ;-) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
-Daniel- |
håller med inte skulle jag kladda på autopower.se på bilen |
|
Vilken tur att man har två bmwpower.nu-klistermärken liggandes då :) Har bara ångest över var på bilen de ska sitta... Jens |
|
|
Har också två st BMWPower klistermärken liggandes, dock är det de små. De är till salu för 500:- styck ;) Ska spara dem till nästa eller näst-nästa pärla |
|
|
Har en stor liggandes, tillsammans med en skylthållare. Hörde jag 1500:- /styck? :) Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Jag har två tshirts som tillsammans med min gamla 330:A säljs för 269.000:) Asken |
|
|
hehehe, hårdvaluta måntro? Fikaträff i Umeå 7:e feb. Be there Länk |
|
|
Jisses, å jag som har fyra klistermärken och en skylthållare på min bil. Om jag dessutom skickar med ett par kaffemuggar och några tröjor (använda) sä är det nästan läge att byta jämt mot en CSL eller liknande. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
okej okej ... jag vet att det är bmwpower som gäller MEN nu har jag inga sådana och efter som sidan kommer att heta AUTOPOWER så varför inte stödja det !? För att hålla sig till tråden , så kan ni som vill "skryta" med er bmwpower märken skriva i tråden nedan : Länk Menar inget illa ... MVH TONY B |
|
|
phiber, För att försöka svara på din fråga så tror jag att det är osannolikt att det kommer dyka upp några dekaler eller annan merhandise med AutoPower. Jag är dock inte rätt man för detta, så jag tycker du ska maila till janne@autopower.se och fråga! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Mailade idag ! ///MVH TONY |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.