|
|
|
|---|---|
Mr Hamann |
Hej! Fler med mig har väl sett Hamanns bilar med måsvingedörrar. Oj vad grymt det vore med sådana på M Coupen! Men är det någon som vet om det är ett hästjobb att kunna få till, delar som behövs, vad besiktning säger o.s.v.? // Mr Hamann |
Mr Hamann |
Några smakprov så ni vet hur jag menar: Länk // Mr Hamann |
Mr Hamann |
Eller denna: Länk // Mr Hamann |
|
jårå den har man sett. finns en låååång tråd om denna sista bil på forumet någonstans. bl annat så startades produktionen av den efter en beställning från emiren av dubai. (samma kille som villa ha egen modell av Ferrari, en kombi, som gjordes i 12 exemplar och sedan brände Ferrai ritningarna... ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
p.s vad ingår i din 2004 look då? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
Mr Hamann |
Z3c 4 ever: Bl.a. en kolfibertakvinge, stripning, tonade rutor och troligtvis some Hamannstuff! :) Men jävlar vad grymt det vore med måsvingar alltså! Ensam kung då! ;) // Mr Hamann |
|
Go for it! hade ju varit hur coolt som helst! Ring ner och snacka med Hamann, de borde väl veta, kanske kan du komma överens om någon deal också, du är ju ändå Mr Hamann och allt ;-) /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
Mr Hamann |
Hehe, ska kolla lite! :) Fler förslag??? // Mr Hamann |
cane |
Har för mig att jag sett generiska måsvinge kit i bra kvalitet för typ 8000kr... vad kostar hamanns variant? |
|
Näe, skippa måsvingarna Mr Hamann! Ett (av tusen) förslag: Investera i xenonlicht med angeleyes. |
|
|
Det ena behöver ju inte utesluta det andra, 4-eyes (angeleyes) är ju sketa snyggt, jag skulle gärna betala en ca 2000kr för att få det på min bil, men då ska det vara snyggt! Ang. dörrarna. de är ju helcoola, men jag tror de är dyrare än vad det är värt, Eller? /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
cane |
Som sagt, tror det finns en engelsk firma som säljer måsvinge kits för under 10k... kan tänka mig att hamann kostar 30-40k, de brukar lägga sig typ 3 till 4 ggr över "marknadspris" ;) Kan tänka mig att det lan bli lustiga problem i garage med lågt tak dock... pinsamt att inte komma ur bilen, haha! |
Mr Hamann |
Hehe, det med garaget kan bli knivigt! :) Någon adress till firman som säljer dörrarna??? Blir det godkänt av besiktningen tror ni??? Vet inte om Hamann säljer bara kit till dörrarna. Bilen i 3:e inlägget kostar klar 280 000 €...... Angel eyes är niiice! :) // Mr Hamann |
Mr Hamann |
Tänk vad kaxigt! :) // Mr Hamann |
Mr Hamann |
Kolla som här på Hamanns San Diego express-Porsche: Länk // Mr Hamann |
|
Håller inte med att det är riktiga måsvingedörrar. måsvingedörrar öppnar sig rakt uppåt så som dem gjorde på den gamla mercan från 50- talet. det Hamann gör är dörrar som öppnar sig snett uppåt liksom Lambo inspirerat. Kallas inte det för nåt annat? LasVegas dörr? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
Mr Hamann |
Jo, det kanske heter så... har för mig att jag hört det någonstans. // Mr Hamann |
Mr Hamann |
Ingen som har koll på vad firman i England heter och om de har någon hemsida? // Mr Hamann |
|
Tjena!!! Maila grabbarna på PSR-racing dom kan garanterat fixa ett par måsvingedörrar till dig för ett bra pris! Länk Mvh Länk |
|
Mr Hamann |
OKI, ska kolla! Tack! // Mr Hamann |
|
MrHamann: hoppas du genomfö detta: låter hur spännande som helst! posta gärna det offert du får från dem här i tråden! ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.