AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.830

Bild på nya 7 serien

Sida 1 av 2
Länk
Nu ligger alla bilder ute, även nya M5:an

Länk
M5orna kommer bli för jäääkla läckra...
nya 7an? du menar väl faceliften?

Fikaträff i Umeå 7:e feb. Be there Länk
Patrik Nilsson: precis helt rätt.
z3
1.388
z3mpower
123d coupe -09
X3 2,5i -07
Blir nya M5 teränggående med snorkel a la landrover??? :-)

Är bra sugen på en 1-serie kombi/coupe, kan vara en kul andra bil.

/Richard

By Z3MPOWER
"Super nua non nosent"
Nu när man har flyttat därifrån så kan dom köra förbi!
Vilka typer, dög det inte att visa upp sig när jag bodde där :)

En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW!
Njuren
Joppas M5an får snyggt kjolpaket o grymma fälgar

BMW - i nöd och lust
z3
1.388
z3mpower
123d coupe -09
X3 2,5i -07
Det joppas jag med ;-)

/Richard

By Z3MPOWER
"Super nua non nosent"
Nu får jag väl skit igen, men är det någon skillnad egentligen? De enda två skillnader jag lyckats upptäcka på E65 är att de tryckt ner huven över det som var blinkers förut samt att de minskat "snitten" i spoilern fram. Även M5 ser ju precis ut som E60 fast med dubbla utblås.
"Även M5 ser ju precis ut som E60 fast med dubbla utblås."

Kan det bero på att det är det? :) Bortset från en förmodad V10 under huven med upskattad effekt från 450-550Hk.

___
"Lorem ipsum dolor sit amet ..."
wa
2.348
wadel
E39 520i 1998
E38 728ia 1998
E36 316i 1993
Fantastiskt vad ful nya m5:an var , en riktig spypåse. den och e65:an är inga direkta skönheter , retligt för de som köper skräpet att de VET att många tycker deras bilar är direkt fula , jag tror ju man köper en ny m5:a till stor del pga. att man vill glänsa inför andra ?

3G ger dig Cancer.
nu har jag smält så pass mycket av bangles design så att det blivit: "ge mig en 7-serie genast!!!" då jag ser en sån IRL. han ritar ju SNYGGA bila... f'låt BMW:s

wadel: nya 6:an är störtläcker, riktigt STOOORT habegär

wa
2.348
wadel
E39 520i 1998
E38 728ia 1998
E36 316i 1993
Patrik : Särskilt caben är tidlös och snygg , men står det mellan nya 6:an och en fin 850 tror jag att ja skulle köpa 850:in faktiskt.
lite ovanligare och inte så hypad som jag tror 6:an kommer bli.

3G ger dig Cancer.
Visa användare
1.223
foppa
325i coupé -93

BMW CS #05607
1serien kan det vara en hit månntro?
BMW kanske riktar in sig på en målgrupp med mindre börs men som ändå vill ha riktig bil :))
6serien ser ju så grym ut !
M5an är inte alls lika vacker som M5 E39.
Nya 3serien ser väldigt stor ut och där tycker jag inte heller det finns samma skönhet som i E46.
Trist att man missade dessa bilar då dom åkte norrut!
Du
1.604
Dutta
Bmw 525iM-03
A6 avant quattro 2.7t 6vxl
E39,E46 så ska en bil se ut för dagligt bruk inte med runda former och skumma vinklar så grannarna tror att man köpt en Hyndaj eller nåt! mvh dutta

Med all respekt så börjar iallafall E39 se lite till åren ut... E46 är dock fortfarandde en av dom vackraste.

E60:an ser grym ut, håller faktist med om att den ser lite märklig ut på bild dock, men i verkligheten... tror M5:an kommer att bli en succé.
Visa användare
1.223
foppa
325i coupé -93

BMW CS #05607
Något som verkar vara synonymt med nya 5serien och 7 serien är att dom är alldeles för höga på bakpartiet..ser väldigt konstigt ut från sidan där bak. Ser inte alls ut som en sportig BMW.

Länk
ajajaj vilken ful rumpa.. värsta fettet ovanför bakhjulet

Länk
ajajaj m5.ans bak var inte snygg heller =/

Länk
6serien ser lyckad ut men lite valögons/skelögdhetsvarning..

Länk
1serien har oxå för tjock rumpa och påminner om en japsare men det kanske är för att den är maskerad!
wa
2.348
wadel
E39 520i 1998
E38 728ia 1998
E36 316i 1993
1:serien tycker jag var rätt snygg om man tar den för vad det är.. en liten bil som har ett bmw märke i fronten. undrar om den är så pass bra som den kostar om man jämför men en Golf eller en asiatisk bil.

3G ger dig Cancer.
M5an såg riktigt läcker ut bakifrån. Fälgarna såg dock lite fattiga ut från sidan, men det behöver ju inte vara de fälgarna som kommer i framtiden... 7an är bra som den är, 6an är apsnygg, för tidigt att göra utlåtanden om 3an utifrån de bilderna...

---
/// Olof

(FKA "Oakman")
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.