AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.253

Breyton Magic Racing?

Ge
639
George.K
330ci - 02
Nån som har nån bra sida, i tyskland, ska titta upp lite info åt min kompis?
Vad är det för info du är ute efter? Bilder eller fakta? Är det fakta är det ju bara skriva Breyton Magic Racing på google t.ex och är det bilder så går du in på Länk och väljer "Body styling" och söker efter din fälg! :)

/Manray/
Ge
639
George.K
330ci - 02
Tänkte mer på om det finns nån fälghandlare som ligger på bra priser i tyskland, som har dykt upp på forumet. Eller om det är nån som har handlat i tyskland, som har lite bättre priser helt enkelt.
Ok, sorry då kan jag inte hjälpa! :(

/Manray/
cane
kolla i usa, på tirerack.com - de tar runt 1500kr för att skicka till sverige med UPS, men vill helst ha betalning med amex kort vid export. Även med moms och tull och frakt blir priset löjligt mycket lägre jmfrt med europa, för att inte tala om svedala där en fälg går på över 10000kr... skippade breyton fälgar själv då de väger för mycket i min mening.
Ge
639
George.K
330ci - 02
Rekommendera fälgar?
Har tittat på 19 BBS Lemans...men priset där knäcker en aning oxå, har tittat på olika alternativ, tycker Breyton Magic Racing är brutala!
Pe
627
Pelle
Z3M roadster
328 Coupe
cane: väger mycket? jmf med mina 17" m3 m-kontur fälgar så blev jag förvånad hur lite det skiljer i vikt, men det kanske är m-kontur som väger mycket?? Vilka har du jämfört breyton med? har du någon lista på hur mkt dom väger, intressant att se vad dom väger.
Nu har jag ju inte racing men dom borde ju bara vara lättare..?

MVH Pelle
bu
2.655
bumper
318d -14
320i - 20
Porsche 911TT -07
Lamborghini -12
Porsche 911 Turbo -89
Hej.

pelle75 på Zatzy säljer en hel del fälgar med mkt bra rabatt. Kontakta honom, han kan säkert fixa bra pris.

/Edvard
BMW CS # 4503
Ge
639
George.K
330ci - 02
Du...hur får jag tag i honom?
cane
M kontur är mycket riktigt tyngsta E36 M3 fälgen @ ~ 10.5 kilo styck (ca ett kilo mer än cab fägarna), men breyton är bra mycket tyngre... klar "show instead of go". Minns tyvärr inte var jag sett viktuppgifterna, men magic racing som är en splitfälg väger betydligt mer än vanliga magic. Vanliga magic racing i 18x8.5 väger 12.7 (28 pounds) kilo enligt denna lista: Länk kan tänka mig att splitfälgen racing lägger på 1-2 kilo. Vikt utanför fjädringen är tung vikt....
\\\M 325i ZENDER///
george k:skicka email till mej så ber jag honom kontakta dej
meisam_80@hotmail.com

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.