|
|
|
|---|---|
bmw_turbo |
Nån som vet nån bra tysk sida där det köps och säljs mycket bmw prylar? BMW 320 E30 "Cartman Edition" Liten, Fet, Röd & Ettrig |
|
se.mobile.de har iaf bilar i massor. Och en krockad bmw kan man alltid ta delar ifrån ;) DAMiEN =============== Inquam Damno Tu |
|
| ebay.de tänk bara på och kolla säljarens referenser och att frakt/pakiterings avgift tillkommer. Vissa delar är billigare i tyskland och andra saker är mycket dyrare där nere! | |
|
Rekommenderar också Ebay.de Köpt en hel del där varierande i pris från nån hundring till nästan 10k. Kan vara lite svårt med språket ibland eftersom tyskarna älskar sitt eget språk o hatar engelska. I snitt kostar det 150 kr att föra över pengar via bank till ett tyskt konto och sen 200-300kr att skicka upp nåt i paket hit till Sverige. /Per |
|
|
alla på ebay använder paypal, det är ingen kostnad för betalningen då ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
paypal är inte alls lika vanligt på tyska ebay som på amerikanska ebay. /Per |
|
cane |
Kan åxå reka ebay.de och har samma erfarenhet som jevlar - typ aldrig paypal i tyskland... synd faktiskt. Kan inte ett ord tyska så jag brukar glatt automatöversätta mina brev på engelska på Länk , brukar funka perfekt om det inte är alltför svåra saker som ska avhandlas. Har aldrig stött på någonting som är dyrare i tyskland. Däremot är kvaliteten jämnare då det mesta till bilar är tuv testat i tyskland, så är det ju inte från USA. |
cane |
Klarifikation: Menar att jag inte sett saker på ebay.de som är dyrare än i sverige, USA är dock absolut billigast om man köper mindre prylar som till 90% slinker igenom tullen utan moms. |
| Men vad händer ifall någon vara är sönder då man får den, eller dylikt? | |
cane |
Tja, samma som vid postorder hemma... du står väl fraktrisken om det inte skickas försäkrat tror jag. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.