|
|
|
|---|---|
|
tjena. hittade en engelsk sajt www.bmtown.com. I och med att detta är en webshop i England så är automatiskt priserna betydligt högre än i respektive shop i tyskland eller Sverige. dessutom så vill BMtown ha orealistiskt mycket för porto till Sverige. Därför undrar jag om ni känner till någon mer tillgänglig webbutik som har följande produkter. - cigarettändare i krom - oljämätstika med handtag i krom - Anodized Oil Caps i krom (oljelocket) ni kan se vad jag menar om ni går på Länk och klickar på Z3 och skrollar ner (det gick inte att ge exakt länk till just dessa prylar utan man måste skrolla ner) tacksam om någon kan hänvisa mig till någon annan sajt som säljer detta. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! | |
|
Vet inte hur vass din Tyska e :-) min e rätt begränsad men mycke grejer har dom här Länk // CB. Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk |
|
cane |
Trist att pundet är så starkt.... de har bra sortiment bmtown. Köpte mina ving splitters därifrån, blev inte helt billigt men billigare än orginalet hamann. |
|
andrenalin, tack. min tyska suger, men använder altavistas world translate funktionen. det är bara att pasta länken och sidan visas på engelska. fast just denna sida är ännu dyrare när det gäller tändaren... ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Bra idé ! ska testa ja me. Dom rostfria instegslisterna på BM Town grymt snygga, trodde nästan att jag skulle hitta svarta bakljus i crystal look till en Touring på BM men det verkar vara tvärkört :-( Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk |
|
|
adrenalin här är länken om du inte har redan hittat den själv : Länk ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Ha ! ja som haft den där hur länge som helst utan att se att man kan klistra in en hel länk. Den funkar bergis på mobile.de också !?!? Tack för tipset // CB. Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk |
|
Reven |
på mobile.de kan du välja sverige längst nere till höger när du kommer in på startsidan! =D |
|
Mi know ! Men när man söker i Tyskland så blir beskrivingarna mm på tyska, fram till nu när dom blir på en blandning av tyska å engelska :-) // CB. Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk |
|
|
nu spårar det..:-) hur blir det med mina krom prylar, finns dem nån annanstand att hitta oxå? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.