|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att skaffa gälar till framskärmarna. Vill inte ha M3-gälar då det blir lite wannabe-känsla över det hela... Vad tror ni om att fixa gälar av BMW-njurar(gill)? Någon som gjort det? häftig BMW-sida: Länk | |
\\\M 325i ZENDER/// |
tror att du blir den första;) Projekt trippel xXx i gång. |
|
du menar i samma storlek som njurarna? blir inte det väl stort? fast du kanske menar nåt annat: gill är nämligen gälar och inte njurar (Njurar refereras som grill i olika annonser fast även kidney förekommer.) Men satsa i stället på hajgälar från Z3 eller Z3M gälar med kromlisten eller dem snyggaste av alla gälar: Z8 (som fakiskt är exaktkopior av BMW507 gälar från 50talet) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
| Z3c 4 ever! : Vet du var man kan få tag i Z8 gälar ? | |
|
Det enda jag vet är hos BMW...svindyra kan jag tänka mig. Har dessvärre inte hört om nån "aftermarket" tillverkare av dessa... ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Tänkte kapa en grill(mot lagen?) och sedan har man gälar till båda framskärmarna! Realcar har Z3-gälar, hur ser dessa ut? Hittar inte deras sida. |
|
jeppe_L |
www.realcar.se |
|
Så vad tror ni om mina galna idér ??? |
|
|
hmmmm...lite svårt att se det framför sig. Speciellt att det finns så många modeller av njurar, allt från Z8s bredda grin till E14 smala. men du måste väl ha spånat lite med bilder och photoshop innan du kom på ideen? kan du lägga ut nån bild på hur du tänkte dig det? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
\\\M 325i ZENDER/// |
det kommer att komma ett förtag som spec sig på bmw där dom har gälar monterade på skärmen,så enda man gör e lacka:) dom kommer inte att vara speciellt dyra.... ----------------------------- Projekt trippel xXx i gång. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.