|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk /Erik | |
|
fyyy fan asså..hehe |
|
|
:)) Dubbelbestraffning... bakfylla som heter duga samt rekondräkning till polarn ! |
|
|
Gulligt :) ///Jesper |
|
|
hehe Tur att det inte var min bil =)) Bobby |
|
|
hade det där varit min kärra så hade jag inte ens skjutsat han :) jag tar då som regel att aldrig skjutsa stup/bak-fulla kompisar osv, man vet aldrig vad som han hända, men OM det skulle hända nånting så har han en jäkligt saltad sanerings och rekonditioneringsräkning att vänta sig +lite skadestånd hähähää ;) Fikaträff i Umeå 7:e feb. Be there Länk |
|
|
såg att de blev lite fel "han" skulle ha varit "dom" Fikaträff i Umeå 7:e feb. Be there Länk |
|
|
fy fan vad skabbigt. Det har dock hänt i min bil..hehe. Tur man inte har tak =) |
|
|
EXAKT det där har hänt med min bil =( Skulle skjutsa hem ett par polare från bartömning på kåren för drygt två år sen. Han satt så lugnt o fint o sov i baksätet när vi åkte på ringen i Västerås. SEn helt plötsligt ser jag hur han hänger ut genom bakdoran och rävar! Hela sidan o bakåt var helt gul. Ytterst lite kräks innuti tack o lov! FY FAN! =) |
|
Dragan525 |
Kan någon se vad det är för bil killen spyar i??...:) BMW 4 LIFE AND AFTER LIFE Vill ha en sån där emmfämma! |
|
Mercedes E-klasse. Asså modellen mellan typ 1994-2001. Vet ej modellnamnet så att säga. |
|
| Nej fan, nu när jag tittar ordentligt ser jag att jag har fel! Fan! =) | |
|
verkar vara en folka passat eller nåt Fikaträff i Umeå 7:e feb. Be there Länk |
|
|
Nissan Primera ???????? |
|
| Det är defenitivt ingen Merca! | |
|
blörk... Var på emmaboda (på spoilernytts event) i sommras, var en lätt tankad kille som låg och sov hängades genom fönstret på en cheva suburban med spya flytandes längs karossen.... Är det inte en Lexus IS200? /Johan -Mår dåligt utan M20- www.e30klubben.com |
|
|
Chrysler Neon? //Thorssa |
|
|
Visst är det en Chrysler Neon en utan spya Länk Mvh Stephan |
|
|
Nej kolla nackstöden, det är ingen Neon. |
|
|
Det sur att vara sjukt sportiga stolar i den. Är irriterad. har letat i en halvtimme för att hitta rätt bilmodell. Känns som en Mitsu elller annat japs! |
|
Dragan525 |
*hahaha* vet ingen vad det är för nån bil??? Jag vet!!...:) BMW 4 LIFE AND AFTER LIFE Vill ha en sån där emmfjämma! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.