|
|
|
|---|---|
|
Ska agera "säljombud" till en bekant som ska sälja sin 523i -96. Vad kan denna vara värd? Mer info: 16500 mil Rikligt utr. med bla. Klima, multiratt. backsensor (bak), BMW org. stereo, farthållare, facelift -01 mm. Naturligtvis fullservad och bilen har full dokumentation. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk | |
|
Ska ju oxå nämna att skicket på bilen är något över normalt bruksskick. Ingen pedantvårdad ögonsten, men välskött alltså. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
Om skinnklädsel saknas blir det trögt att sälja den. De två vanligaste frågorna när jag skulle sälja min 523 var om den hade skinn och om det var automat. Skulle tippa att försäljningspriset blir kring 90 kkr. |
|
|
Oki, antog att det va som du säger. Den saknar den skinn och automat. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
Hej. Priserna varierar väldigt mkt på E39:orna just nu. Tippar på 80-90k. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Farsan köpte sin 523iA -96 med 16000 mil. Liknande utrusning + -01 optik med xenon, v-däck, 16" 540 hjul. Imp. -98 Pris:88000:- Men det tycker jag var ovanligt bra pris. En manuel bil utan xenon borde ligga kring 90' //Marin |
|
|
Jag sålde min 523 -96 strax innan Jul. Den saknade multiratt, farthållare men i övrigt så hade den nog samma utrustning som denna, och jag fick 94000:- för den. Dock hade den endast gått 9800mil. mvh Larsa |
|
|
tror som Edvard, 80-90. Sätt ut den för 100 och kolla intresset. Om det är stendött, sänk priset stegvis. Glöm inte bort många och bra bilder i annonsen! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.