|
|
|
|---|---|
|
Ska sänka min 525iat 96:a. Har hittat en som sänker 60/20. Mellan skärmen & däcket finns det plats, sitter nu 235/45-17 fram. Vad jag är undrande över är om det går i vid fullt rattutslag. Har även hittat en som sänker 35/20 men 3,5cm ä ju inte så mycket. Finns det någon som har sänkt sin e34 60mm fram så hör gärna av er. Tack på förhand. mvh McLarry. Larry | |
| Det ska fungera, fast det kommer bli trångt! Ingen höjdare på vintern, då all snö/is samlas i hjulhusen! Men varför sänka så mycket? Är det utseende eller väghållning du framförallt är ute efter? Har du std chassie nu? Du kan ju köra med M-chassie som sänker ca 15mm. | |
|
Dä ä både väghållningen å utseendet, såg en 540 e34 på touringklubben som var grymt sänkt han hade 18" på den,otroligt snygg. Slipper ju oxå snö å is då bilen står i garage på vintern. Men kanske dä räcker mä 35mm då dä ä fler än jag som andvänder bilen. Tack Per för svaret. /McLarry Larry |
|
| Min är sänkt 60 mm fram med 235/45 -17 och det går hur bra som helst. Jag tycker att E34 behöver ner runt 50 mm fram för att se bra ut, original ser ju hjulhusen gigantiska ut! 60/20 låter enligt mig som en optimal sänkning, mer än så bak bör det inte vara för då ser den fullastad ut. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.