AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
892

Hur får jag ut BMW bizznis CD spelaren ur min e39?

Njuren
Hur får jag ut BMW bizznis CD spelaren ur min e39??

BMW - i nöd och lust
Stulet från Folkes tips under GDS avdelningen:

"Demontering av MID-panel och huvudenhet

Drag loss volymratten. Ny syns ett hål där en insex eller liten mejsel passar. Vrid c:a ett kvarts varv motsols för att frigöra låsmekanismen, drag ut panelen. Nu syns två st insexskruvar i underkant av huvudenheten. Lossa dessa flera varv tills enheten går att dra ut. Skruvarna skall inte tas loss!
OBS! Du behöver inte ta loss de små torxskruvarna som håller den svarta panelen.
Baktill på enheten sitter två antennkablar, drag rakt ut. Lossa stora kabelpluggen genom att först dra upp låsbygeln. Demontering av MID-panel och huvudenhet

Drag loss volymratten. Ny syns ett hål där en insex eller liten mejsel passar. Vrid c:a ett kvarts varv motsols för att frigöra låsmekanismen, drag ut panelen. Nu syns två st insexskruvar i underkant av huvudenheten. Lossa dessa flera varv tills enheten går att dra ut. Skruvarna skall inte tas loss!
OBS! Du behöver inte ta loss de små torxskruvarna som håller den svarta panelen.
Baktill på enheten sitter två antennkablar, drag rakt ut. Lossa stora kabelpluggen genom att först dra upp låsbygeln. "

Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.