|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Ska skaffa en ny stereo till min 327-87... Har en Pioneer KEH-M7000 och ska byta till en ny! Nu till mina frågor... Är inte så hemma på det. 1: Hur gör man när man ska byta stereo. Passar vilken stereo som helst? 2. Tips på bra/prisvärd stereo? 3. Skrapar efter 20 min i min högtalare höger bak, tror att nått slutsteg eller nått annat där bak är kasst.. Hur ser man vilket det är? Dyrt? Jätte jätte tacksam för all hjälp!!! /Ludde | |
|
Sök lite på forumet så ska du nog kunna hitta lite... Jag ska försöka hitta lite info om din nuvarande stereo, så jag är säker, men jag tror nog att det ska gå att byta rakt av. Ang. att det skrapar i högtalaren kan nog bero på att någon del blir varm, så att en lödning börjar glappa eller så.. Hur menar du att det skrapar förresten, skrapar det för att bilen gungar/guppar, eller skrapar det konstant? har det med volymen att göra? // Björn Eriksson |
|
|
OK tack! Jo det skrapande/knastrande ljudet kan nog mkt väl ha att göra med huvudenheten eftersom den blir rätt varm efter ett tag, men hur fixar man de? Ljudet blir liksom brusigt, skrapigt efter ca 30min bilkörning, inte innan...konstant efter det! Ludde |
|
|
Hur går det Björn? Hittat nått om min stereo? ///Ludde |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.