|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har kollat på en 520i Touring 99, som har gått ca 11000 mil. Den är i väldigt fint skick, nyimport från tyskland, servicebok väl ifylld. Normal utrustning, klima, multiratt, gsm, dimljus (ej standard på520) farthållare, asc,16" alufälgar. Vad tror ni om värdet på en sån här? lite surt med 520 kanske med det duger som bruksbil, kan ju skaffa en leksak också ;) Återkommer med begärt pris efter några förslag. ...BMWLundqvist.... | |
735 |
Skulle tippa på runt 150´. Låga mil men ganska snikad, saknar schinnet även om d "bara" är en 520 |
735 |
OK va kanske lite högt även kombibilar värderas högt i sverige, så kanske 125-135.. |
|
Begärt pris är 125000:- för denna vagn, förmodligen finns lite prutmån också. Borde vara dax att handla kanske. Den är vit sänker det priset, tro? ...BMWLundqvist.... |
|
|
125 är väl ganska "rätt" pris men har den regnsensor som är "std" på svensk sålda vagnar?? Efter att ha provat och jämfört 520iAT med min 523IAT vet jag att nån 520 blir det ALDRIG, det var för lite motor till automatlåda och kombi... Vit skulle jag ALDRIG köpa (det är nog det som ger en god prutmå....) Solid vit resp Solid röd går fetbort för många köpare.... men gillar du det så köp.. Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Den är manuell, tyvärr men en 2,0 hade ändå varit för slö med aut., har regnsensor och vad färgen beträffar så visst är väl vitt det tråkigaste man kan ha... Ett bud på 115k tror jag det får bli. ...BMWLundqvist.... |
|
735 |
115´borde vara ett bra köp även om den är vit... Du kommer nog inte heller förlora speciellt mycket pengar på bilen, med tanke på kombi-landet Sv.. |
|
115KSEK, låter realistiskt. /Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.