AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
805

Inte ens Schnitzer har hittat felet!

Jag har sökt på inlägg men inte hittat något om den här, påpeka gärna om jag är blind... :-)

Den här hittade jag nyss och visst ser den hyfsad ut, men varför i hela fridens namn har inte ens Schnitzer monterat sidolister på sin E60? För de pengarna borde det väl ingå tycker man...
Hmm, glömde länken, pinsamt...

Länk
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Men vadå, det har ju inte bilen orginal på heller eller?

---
Min E30: Länk
Aldric
Inga sidolister på den bilen, det skulle bara förstöra tycker jag.

"Det finns inget dåligt väglag, bara dåliga bilar"
Bmw ludde
Men gisses va snygg den va

Mvh Ludde
Länk
deejaywasp: jag vet, det var det jag menade med "inte ens Schnitzer" (syftade till att BMW inte gjort det i original heller)
ludde: ja, visst gör spoilrarna stor skillnad. Man får ju en lite annan upplevelse av den (och som många redan påpekat så verkar stora fälgar vara ett måste). Fixar någon bara lister och sätter in en riktig antenn istället för Spielberg-fenan så vore den ett givet köp när man börjar jobba igen.
Du
1.604
Dutta
Bmw 525iM-03
A6 avant quattro 2.7t 6vxl
Utan lister blir bilen som en puckelpist i plåten när man parkerar utanför Konsum.Nya Nissan Primera är utan lister också.Mvh dutta

Bmw ludde
Dutta: Har du inte hört talas om ica MAXI:is famlijeparkeringar =)))

Mvh Ludde
Länk
k1mzo: Jag tror du har missförstått det där: anledningen till att man har bil är så att man ska slippa gå. :-)
k1zmo: Det spelar ju ingen roll.. det verkar som att en hel del människor tror att deras bilar är sällskapssjuka eftersom oavsett hur långt bort man parkerar på parkeringen så kan man ge sig fan på att någon har ställt en rostig skrothög bredvid när man kommer tillbaka.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.