|
|
|
|---|---|
| min är död... vad kostar en ny? | |
|
Hej! Enklast är väl att ringa BMW. Annars så finns bl.a. Mekonomen,MotorNord,Bildelsimporten osv. Skrotarna är också ett billigt alternativ i sammanhanget.. Gissning på en ny original kupéfläkt>>>Ca 2-2,5'. På skrot>>500-1000kr...Ca. Mvh Janne. |
|
| okej tack! är dom krångliga att byta själv lr? | |
|
På E32:an sitter den bakom exp. kärlet,bakom en plåt med x-antal skruv...Vet inte hur det ser ut på E34.an exakt,men det borde väl se ut på liknande sätt. M.a.o. inte speciellt avancerat(lite trångt iofs)... Har du kontrollerat säkringen till kupéfläkten? Prova att använda sök funktionen här på forumet...Finns säkert några bra träffar på detta med kupéfläktsbyten på en E34:a där. Lycka till! Mvh Janne. |
|
| till en 93a E34 kostade den 1444 kr netto på BMW..och byta själv nä inte så svårt du tar den i luckan mitt på torpedväggen i motorrummet tog ca 2 timmar att byta min | |
| okej dom skulle ha 750spänn på skroten så den köp ja i snålan, Tackar för svar! | |
| eller kan det vara något annat fel? först blev det så att den bara fungerade på full fläkt eller inget, Sen så dog den.. Kan det vara något annat eller är det fläkten? | |
|
Låter iofs som om fläktmotståndet har gått sönder...Dvs inte fläkten..Sorry,om inte jag började med detta men trodde att du hade kollat upp det innan...Vanligt fel på vissa E34:or.. Mvh Janne. |
|
| verkar som om det är fläktmotståndet, för nu börja fläkten funka igen men bara full fläkt... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.